Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@16:04:20 GMT

کشف ۲۰۰ سکه طلا در فرودگاه امام خمینی (ره)

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۶۸۸

سردار حسن مهری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با خروج غیر قانونی طلا و ارز قاچاق از کشور و کمک به رونق تولید ملی، ماموران مستقر در گیت‌های بازرسی فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی وسایل فردی، ۲۰۰ عدد سکه طلای بهار آزادی طرح امامی کشف و ضبط کردند.

اخبار اجتماعی_ وی افزود: ماموران حین بازرسی از آن فرد متوجه شدند که هیچ گونه مدارک مثبته گمرگی در خصوص خروج آن از کشور نزد متهم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور با اعلام اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و متهم به همراه کالای قاچاق مکشوفه به دادسرا معرفی شده است، تصریح کرد:کارشناسان اداره گمرکات فرودگاه بین المللی حضرت امام (ره) ارزش تقریبی این سکه‌ها را ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی ضمن هشدار به قاچاقچیانی که خطوط هوایی را برای رسیدن به نیات شوم خود انتخاب کرده اند، گفت: کارکنان پلیس فرودگاه‌های کشور با هوشیاری و دقت نظر اجازه سوء استفاده از محیط فرودگاه را برای حمل کالای قاچاق، به قاچاقچیان نخواهند داد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرودگاه اداره گمرکات طلا و ارز رونق توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟