Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@03:33:10 GMT

«شیخ دیاباته» با استقلال دو ساله بست

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۷۶۶

«شیخ دیاباته» با استقلال دو ساله بست

مهاجم مالیایی با عقد قراردادی رسمی به عضویت استقلال تهران درآمد.

قدس آنلاین: با اعلام امیرحسین فتحی؛ شیخ دیاباته با قراردادی دو ساله و بعد از موفقیت در تست های پزشکی رسماً استقلالی شد. دیاباته روز یکشنبه وارد تهران شد و روز گذشته به همراه آرش رضاوند در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت کرده بود. به نظر می‌رسد دیاباته به زودی راهی ترکیه شود تا به اردوی خارجی آبی پوشان ملحق شود و در برنامه‌های آماده سازی زیر نظر آندره آ استراماچونی شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته 194 سانتی متری در آکادمی بوردو رشد کرده و عضو تیم جوانان این باشگاه فرانسوی بود، فوتبال حرفه‌ای خود را سال 2008 در تیم بزرگسالان همین باشگاه در فرانسه آغاز کرد. او تا سال 2016 موفق شد 50 گل در 127 بازی برای بوردو به ثمر برساند. البته او طی 8 سالی که تحت قرارداد بوردو بود، دوبار به عنوان بازیکن قرضی به تیم‌های آجاکسیو ونانسی رفت که در تیم اول 30 بازی انجام داد و 14 گل زد. برای نانسی فقط 2 بار به زمین رفت و موفق به گلزنی نشد.

او در سال 2016 از بوردو فرانسه به عثمانلی اسپور ترکیه پیوست اما در 8 بازی گلی به ثمر نرساند. دیابته با انتقال قرضی از عثمانلی در سال 2017 به متز بازگشت. او شرایط ایده آلی را تجربه کرد و در 14 مسابقه 8 گل به ثمر رساند. بعد از یک فصل، دیاباته با قراردادی قرضی از متز جدا شد و به بنونتو رفت و در 11 بازی 8 گل برای بنونتو به ثمر رساند. پس از اتمام نیم فصل اول نخست او سر از حاشیه خلیج فارس درآورد. مهاجم الامارات در ادامه سال گذشته بازهم عملکرد خوبی در لیگ امارات داشت و در 9 بازی، 6 گل زد تا آماده انتقال جدیدی شود. به رغم درخشش در امارات او به عثمانلی بازنگشت و حالا آماده به عنوان مهاجم جدید استقلال به هواداران معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال امیر حسین فتحی شيخ دياباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز