Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه‌شنبه) و با برگزاری مسابقات 5 وزن نخست در شهر چونبوری تایلند آغاز شد که در پایان دیدارهای روز نخست محمد ناقوسی در وزن 77 کیلوگرم، حسن فروزنده در وزن 87 کیلوگرم و علی‌اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و سعید ارجمندی در وزن 63 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی_ نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور نخست با نتیجه 5 بر یک از سد کوتوبک عبدی کریم اولو از قرقیزستان گذشت، اما در دور دوم مقابل دانگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نوربخش از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن 63 کیلوگرم سعید ارجمندی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل سانگ جون پارک از کره جنوبی با نتیجه 7 بر 2 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله از سد نورسلطان محموداف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 5 گذشت و به دیدار فینال راه یافت، اما در دیدار پایانی مقابل آسخات محمدی اف از قزاقستان در یک کشتی نزدیک با نتیجه 2 بر 2 مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 77 کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول مقابل کولدیپ مالیک از هند با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. وی در دور بعد دولت ژالگاسوف از قزاقستان را با نتیجه 9 بر صفر مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناقوسی در این مرحله مقابل نائو کاساکا از ژاپن با نتیجه 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار نهایی با نتیجه 6 بر 3 علی بک تالانتبیکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 87 کیلوگرم حسن فروزنده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل آزات سالیدینوف از قرقیزستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر سونیل کومار از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فروزنده در این دیدار با نتیجه 5 بر یک از سد میربک کوردابای از قزاقستان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 130 کیلوگرم که مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار شد، علی اکبر یوسفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آویش از هند را مغلوب کرد. وی در دور سوم مقابل مین جون کیم از کره جنوبی با نتیجه 10 بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد. یوسفی در این مرحله نیز با نتیجه 8  بر صفر علی بک سارسنگالیف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی آویش از هند را با نتیجه 4 بر صفر و ضربه فنی مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

در پایان روز نخست این مسابقات ایران با 103 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های قزاقستان و هند به ترتیب با 85 و 70 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تایلند مدال طلا مدال نقره کشتی فرنگی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد