Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@10:57:06 GMT

حجاب و پوشش سالم ارزش است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۳۸۴۶

حجاب و پوشش سالم ارزش است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت‌الاسلام محی‌الدینی امام جمعه مهریز در همایش دختران آفتاب ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت معصومه (ص) الگوی بندگی، پاکی، علم و فضیلت‌های اخلاق سرآمد زنان عصر خود بود قرب و منزلت ایشان به‌ اندازه‌ای بود که خداوند مقام شفاعت را به ایشان اعطا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تبعیت از سبک زندگی اسلامی و قرآنی مهم‌ترین اصلی است که دختران باید از آن تبعیت کنند چرا که دشمن امروز با نفوذ فرهنگی سعی در نابودی معنویت و پاکی و ارزش زنان و دختران مسلمان دارد.

حجت السلام محی الدینی ادامه داد: حجاب و پوشش سالم ارزش است و باید مراقب باشیم دشمن این ارزش‌ها را به ضد ارزش تبدیل نکند.

امام جمعه مهریز گفت:  داد آفرین مسئول هیئت روضه الشهداء شهرستان مهریز با اشاره به جایگاه ویژه حضرت فاطمه معصومه (س) نزد ائمه اطهار (ع) گفت: علت حرکت آن حضرت از مدینه به سمت ایران، خطر وجود دشمنان امام معصوم (ع) و تشیع بود.

وی ادامه داد: آن حضرت برای دفاع و حمایت از ولایت رنج این سفر پر مخاطره را به جان خریدند به‌طوری‌که در طول سفر بستگانشان به شهادت رسیدند و در ساوه، ۲۳ نفر از یارانشان را از دست دادند.

مسئول هیئت روضه الشهداء شهرستان مهریز با تبعیین سخنان رهبری تصریح کرد: دختران و زنان در رشد و پیشرفت جامعه مؤثر و به آن‌ها سفارش کرده‌اند که معلومات و دقت خود را افزایش داده و به شایعه‌ها دامن نزنند، پرداختن به امور دینی، تحقیق، درس، مطالعه، آشنایی با مسائل و معضلات روز و تلاش برای حل آن را مدنظر قرار دهند.

وی به ترویج امربه‌ معروف و نهی از منکر توصیه کرد و افزود: دختران و زنان محجبه شهرستان مهریز در مواجهه با دختران و زنان بدحجاب و بد پوشش، به کار‌های فرهنگی از جمله اهدا گل با ضمیمه روایات و احادیث گوهربار ائمه معصومین (ع) در مورد حجاب و عفاف به ترویج حجاب بپردازند.

انتهای پیام/ی

ترویج امربه‌ معروف و نهی از منکر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • حجاب، مسیر مصلحت جامعه
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • سردار رادان : چشم مردم وقتی به بی حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود/ ما باید از مادران آینده صیانت کنیم
  • سخنان سردار رادان درباره اجرای طرح حجاب «نور»/ «چشم مردم وقتی به بی‌حیایی عادت کند، آرام آرام غیرت گرفته می شود»
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور