Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه پدافند هوایی شمال غرب کشور گفت: راهبرد آمریکا در قبال مردم ایران فشار حداکثری از طریق تحریم، تهدید و تزویر است.

وی افزود: تزویر همان لبخندهای دیپلماسی برای مذاکره است که می خواهند تیم ما را فریب دهد، دشمن سعی می کند خودش را خیرخواه نشان دهد تا ما را تسلیم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهرم تهدید هم روشن است. 40 سال است که گزینه نظامی رو و زیر میز دشمن است. هدفش هم از تکرار تهدیدها ترساندن ما و تسلیم کردن ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: هدف از تحریم هم، فشار حداکثری در ارتباط با مسائل اقتصادی، نارضایتی مردم و آمدن به کف خیابان ها و راه انداختن تظاهرات ضد انقلابی و ایجاد تنش علیه انقلاب و نظام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یادآور شد: این راهبرد در 40 سال گذشته با فراز و نشیب فراوان جریان داشته اما با همه مشکلاتی که برای ملت ایران به وجود آمده است، مردم تسلیم نشدند و بنا بر تسلیم ندارند، چون تسلیم خلاف شأن ملت ایران است .

محمد حسنی افزود: کسانی که با تاریخ سروکار دارند و دشمن را می‌شناسند، می‌دانند تسلیم چاره کار نیست و مقاومت بهترین راه است چون قرآن، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن را از ما خواسته است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت ایمان و خداباوری برای مقاومت از مهم ترین عوامل برای ایستادگی در برابر دشمن است، کسی که خدا را باور کرد، هرگز به خودش اجازه ذلت پذیری را نمی‌دهد؛ اگرچه سال‌ها زندان برود و گرسنگی و تشنگی را سال‌ها تحمل کند. ملموس‌ترین و مشهودترین این موارد کربلا است. آیا کسی در کربلا تسلیم شد؟ یک نفر هم از امام حسین (ع) جدا نشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: چرا یاران امام حسین (ع) مقاومت کردند؟ آیا در صدد پست و مقام و یا حقوق نجومی بودند؟ آن‌ها می‌دانستند که شهادت، جراحت، اسارت و محرومیت دنیایی در انتظار آن‌ها است. کسی مقاومت می‌کند که دین دارد. کسانی مقاومت‌تر هستند که دین دارتر باشند.

وی تاکید کرد: راهبرد ما در مقابل فشارهای حداکثر آمریکا مقاومت حداکثری است. اگر بخواهیم مقاومت‌مان را در نقطه صد حفظ کنیم باید ایمان مان در نقطه صد باشد. شهدای سوباشی می‌دانستند به شهادت می‌رسند اما صحنه جنگ را رها نکردند. ماندند و شهید شدند. تا دنیا هست، راه و نام‌شان باقی است وباقی خواهد ماند.. مقاومت سربلندی و سرافرازی می‌آورد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تحریم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: همدلی، وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است و این وحدت باعث یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر سرتیپ دوم علی حدادی سامانی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه نیروهای مسلح برای مقابله با هر گونه شرارت دشمن در منطقه مانند ید واحده عمل می‌کنند و همدلی و یکپارچگی نیروهای مسلح‌ مثال‌زدنی است و موجب یای دشمن و پایداری صلح در منطقه شده است.

وی افزود: کارکنان ارتش با تلاش بدون وقفه در شرایط بحرانی و زمان وقوع حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله و یا حوادث غیر مترقبه، عشق خودشان را به وطن و هم‌وطنان‌شان به منثه ظهور می‌گذارند و کارنامه ارتش به ویژه نیروی مقتدر پدافند هوایی در حفظ و صیانت از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران درخشان و مثال زدنی است .

آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟‌16 سورتی پرواز بالگردهای ارتش به روستاهای سیل‌زده بلوچستان

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خاطرنشان کرد: حفاظت و حراست از تمامیت ارضی و حدود و ثغور کشور، وظیفه ذاتی و اصلی ارتش است، با این حال کارکنان ارتش در کنار ماموریت ذاتی خودشان، در همه عرصه‌هایی که به وجودشان نیاز بوده، با جدیت تمام حاضر شده‌اند و  طرح‌های مردم‌یاری ارتش، ارائه خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه‌های جهادی، اهداء بسته‌های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تنها بخشی از فعالیت‌های ارتش در عرصه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود