Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:17:57 GMT

پویول: هواداران بارسا حامی گریزمان خواهند بود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۴۳۶۴

پویول: هواداران بارسا حامی گریزمان خواهند بود

اسطوره بارسا بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان معتقد است که گریزمان در بارسا به بازیکنی محبوب تبدیل خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای تقویت خط حمله خود قصد جذب آنتوان گریزمان را دارد و با پرداخت 120 میلیون یورو بند فسخ او طی 48 تا 72 ساعت آینده، کار انتقال را نهایی خواهد کرد. توافق دو طرف از زمستان گذشته صورت گرفته بود ولی بارسا قصد داشت از راه مذاکره با اتلتیکو اقدام به جذب گریزمان کند ولی دو طرف با اختلاف مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریزمان سال گذشته قصد پیوستن به بارسا را داشت ولی در نهایت با اتلتیکو تمدید کرد تا خشم سران بارسا و هواداران این تیم را باعث شود. او در بازی برگشت فصل گذشته بین بارسا و اتلتیکو در نوکمپ، با سوت های اعتراضی روبرو شد.

 

 

 

 

کارلس پویول، مدافع بازنشسته و کاپیتان سابق بارسا در مورد این انتقال گفتابتدا باید کار جذب او نهایی شود ولی اگر به بارسا بیاید، هواداران از او حمایت خواهند کرد. او مثل دیگر بازیکنان بارسا هواداران را با خود خواهد داشت ولی گفتم که ابتدا باید انتقال او نهایی شود.

واکنش تند اتلتیکو به توافق زودهنگام بارسا و گریزمان از نظر من طبیعی بود. در فوتبال از این مسائل پیش می آید. وقتی شما بازیکنی می خواهید، طبعی است که ابتدا با خودش صحبت می کنید. هنوز زمان زیادی تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و فعلا باید صبر کنیم و ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

پویول آنتون گریزمان اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پویول اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی

دریافت 24 MB

ورود به این کاخ برایتان هیجان انگیز است و در همان ابتدا پلکانی وسیع با آیینه کاری های خیره کننده در مقابلتان قرار دارد که ناخودآگاه دوست دارید بایستید و عکس بگیرید البته باید محافظی کیسه ای روی کفش هایتان بپوشید و بعد وارد شوید.

بعد از پلکان وارد تالاری وسیع می شوید که به نام سلام یا تاجگذاری هم شناخته می شود. در انتهای سالن تختی را میبینید که ماکتی ساخته شده از تخت اصلی به نام تخت طاووس است که نادرشاه از هندوستان به عنوان غنیمت جنگی با خود به ایران آورده بود و پس از قتلش توسط غارتگران تخریب و جواهرات آن به یغما برده شد. فتحعلی شاه قاجار که سودای بر تخت نشستن شاهان در گذشته را داشت دستور می‌دهد تختی مرصع برایش بسازند که در ابتدا به خاطر آیینه ای به شکل خورشید در بالای آن «تخت خورشید» نام داشت و پس از ازدواجش با طاووس خانم تاج الدوله که ۱۵ ساله بود نامش را تخت طاووس گذاشتند. تخت طاووس تا سال ۱۳۶۰ در کاخ گلستان نگهداری میشد و سپس به موزه جواهرات بانک ملی ایران منتقل شد.

تهیه و گزارش: مهلا داریان

کد خبر 847606 برچسب‌ها وزارت میراث فرهنگی و گردشگری سفر - گردشگری تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • موزه قجری در کاخ مخصوص
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور