Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقه Goodwood که به رویداد Hillclimb معروف است، به محلی برای حضور و رقابت برترین خودروهای الکتریکی در جهان تبدیل شده است.

در آخرین دوره این مسابقه خودروی الکتریکی Taycan 2020 شرکت پورشه توانست رکورد سرعت این نوع از اتومبیل‌ها را جابه‌جا و به نام خود ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت آلمانی پورشه برای رانندگی اتومبیل جدید خود، قهرمان سابق مسابقات اتومبیل رانی سرعت استرالیا را انتخاب کرد.

توانایی راننده در هدایت و کنترل این اتومبیل الکتریکی در کنار قدرت شگفت انگیز آن، توانست موفقیت تازه را برای شرکت پورشه به دست آورد.

مدیران پورشه هنوز جزئیات زیادی از خودروی تمام الکتریکی Taycan 2020 را اعلام نکرده‌اند، ولی عملکرد فوق‌العاده آن در مسابقه Hillclimb شاهکار مهندسان آلمانی در طراحی و تولید اتومبیل الکتریکی را نشان می‌دهد.

جدیدترین اتومبیل پورشه رکورد سرعت در میان اتومبیل‌های الکتریکی را شکست

اما تنها موتور و شتاب فوق‌العاده خودروی Taycan 2020 توجه طرفداران و کارشناسان خودرو را به سمت خود جلب نکرده، بلکه ظاهر خاص و بی‌نظیر آن نیز سبب هرچه بیشتر مطرح شدن آن شده است.

سازندگان این خودرو به تمامی جزئیات قابل دید در داخل و خارج خودرو توجه کرده‌اند. این دقت تا حدی است که صاحب خودرو هیچگاه از تماشای اتومبیل خود خسته نشده و تنها با تغییر زاویه دید خود می‌تواند از انحناهای موجود روی بدنه لذت ببرد.

پورشه هنوز هیچ صحبتی از زمان دقیق عرضه این اتومبیل الکتریکی نکرده است. گروهی از کارشناسان خودرو معتقدند شرکت پورشه خودروی جدید خود را تا تابستان سال آینده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

با توجه به افزایش استقبال مردم و دولت‌ کشورهای مختلف جهان از خودروهای الکتریکی در سال‌های اخیر، رقابت بسیار شدیدی در حوزه صنعت خودرو به وجود آمده است.

از همین رو بزرگ‌ترین خودروسازان جهان با تلاش شبانه روزی در پی تولید خودروهای الکتریکی برتر و در نتیجه کسب سهم بیشتری از بازار هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رکوردشکنی اتومبیل تمام الکتریکی پورشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود

رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: حدود ۵۵۰۰ خودروی برقی وارد کشور شده که در روزهای آینده عرضه خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی ضیغمی در حاشیه نشست خبری ایران اکسپو 2024 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افرادی که در سامانه ثبت نام کردند، منتظر هستند خودرو مورد علاقه‌شان وارد شود و تاکنون از 30 هزار نفر 15 هزار نفر خودروی خود را انتخاب کردند.

وی  افزود: در حال حاضر خودروهای زیادی در گمرکات و مناطق آزاد هست. بیش از 12 تا 13 هزار خودرو دپو در مناطق آزاد و کشور هست که این خودروها فقط منتظر توافق‌های داخلی در وزارت صمت و بانک مرکزی هستند تا ترخیص شوند.

این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.

ضیغمی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده اولین عرضه خودروهای برقی انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر نزدیک به 5500 خودروی برقی وارد شده که ظرف روزهای آینده عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند