Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: مهارت افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت برای نسل جوان لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، مجید حججی در نشست ستاد اوقات فراغت تابستانه تیران و کرون با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای اوقات فراغت و غنی سازی آن از ضرورت خاصی برخوردار است، اظهارکرد: مهارت‌افزایی و ایجاد نشاط اجتماعی در فعالیت‌های فرهنگی و اوقات فراغت برای نسل جوان لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر برنامه‌ریزی صحیحی برای این فصل از زندگی افراد به ویژه جوانان و نوجوانان صورت نگیرد این فرصت طلایی توسط برنامه های بی فایده امکان دارد پر شود که خسارت‌های زیادی را برای جامعه به همراه خواهد داشت و آسیب های آن فراگیر خواهد بود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توجه به نیازهای روز و استفاده از فضای مجازی و مهارت افزایی در این حوزه موجب تقویت عملکرد و بهبود فعالیت ها می شود و ادارات باید ظرفیت های خود را در این حوزه بکارگیرند و بخش خصوصی را نیز فعال کنند.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد فعالیت های اوقات فراغت اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی در فعالیت ها موجب تقویت عملکرد می‌شود که در امر نظارت بر آن ها تاکید و توجه می‌شود.

حججی با بیان اینکه در حوزه گردشگری در شهرستان جای کار زیاد وجود دارد، گفت: مخاطبین اوقات فراغت را در قالب اردو به بازدید مناطق گردشگری شهرستان ببرید و ظرفیت‌ها را به آن ها نشان دهید.

وی بر فعالیت گروهی و مهارت افزایی نیز تاکید کرد و یادآورشد: آموزش کار تیمی و تمرین کارهای گروهی به تقویت فعالیت‌های اجتماعی و موثر شدن آن ها در آینده کمک می‌کند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اوقات فراغت تيران و كرون جوانان فرماندار تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد

مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

به گزارش مشرق، مجموعه ویدئوکتاب‌های بندانگشتی توسط موسسه شمیم و با همکاری انتشارات دال برای کودکان سه تا هشت سال منتشر شد.

این مجموعه به موضوعاتی از قبیل مهارت گوش‌دادن، مهارت نه‌گفتن، کنترل هیجان، عزت نفس، هوش عاطفی، امیدواری، خوش‌بینی، مدیریت خشم و حس ارزشمندی می‌پردازد. مجموعه «ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی» مهارت‌هایی را مورد توجه قرار داده است که منجر به تربیت کودکانی با رشد همه‌جانبه شده و از آن‌ها در افتادن به دام آسیب‌های اجتماعی محافظت می‌کند.

مخاطبان می‌توانند با اسکن کیوآرکدی که در صفحۀ شناسنامۀ کتاب آمده است، انیمیشن کتاب‌ها را نیز در تلفن همراه مشاهده کنند.

این مجموعه در ۹ جلد توسط انتشارات دال منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود