Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-05@17:03:52 GMT

خبر دروغی که صدای سیدجلال حسینی را درآورد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۲۱۴

خبر دروغی که صدای سیدجلال حسینی را درآورد +عکس

کاپیتان تیم پرسپولیس به انتشار مطلبی از قول او واکنش نشان داد. به گزارش جنوب نیوز، انتشار مطلبی مبنی بر اظهارنظر سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این باشگاه و اینکه پرسپولیس مهاجم ندارد آن وقت مسئولان باشگاه مدافع می‌خرند، باعث شد تا کاپیتان پرسپولیس نسبت به این مطلب واکنش نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجلال حسینی در خصوص این مطلب به فارس گفت: من همواره ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارم اما اینکه مطلبی از قول من به دروغ نوشته شود اصلاً اتفاق خوبی نیست. من هرگز چنین صحبتی انجام ندادم و هیچگاه درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس اظهارنظری نداشته‌ام اما نمی‌دانم که برخی‌ها از کجا چنین مطالبی می‌آورند و منبع آنها چیست؟

وی ادامه داد: به هر حال هر مطلبی که منتشر می‌شود باید منبعی داشته باشد و بهتر است که اعلام کنند منبع این نقل قولی که از من نوشته‌اند کجاست چرا که من هرگز در این باره صحبتی نکردم و دلیلی هم ندارد که به این مسائل ورود کنم چرا که من یک بازیکن هستم و وظیفه من تمرین و بازی کردن است. 

کاپیتان تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما در روزهای حساسی به سر می‌بریم و خیلی سخت کار می‌کنیم اما انتشار چنین مطالب کذبی تنها باعث می‌شود که برخی بخواهند ما را به حاشیه ببرند اما هواداران پرسپولیس خوشبختانه آگاه‌تر از این مسائل هستند. هدف همه ما موفقیت پرسپولیس در مسابقات آینده است و امیدوارم که ما را با انتشار اخبار کذب دچار حاشیه نکنند.

به گزارش جنوب نیوز، واکنش سیدجلال حسینی به تیتر یک امروز (سه شنبه 18 تیر) روزنامه گل است که در زیر می بینید:


منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا دوشنبه مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم لیگ برتر قرار می‌گیرد که اوسمار ویه‌را بار دیگر باید ترکیب خود را دستخوش تغییر کند.

بازگشت دانیال اسماعیلی‌فر پس از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت انضباطی در حالی رخ می‌دهد که امید عالیشاه با دریافت کارت قرمز در دیدار با سپاهان نمی‌تواند در قائم‌شهر بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

از این رو اوسمار ویه را چاره‌ای جز ایجاد تغییر در ترکیب تیمش ندارد. وحید امیری با وجود شرایط مطلوبی که دارد هنوز نمی‌تواند ۹۰ دقیقه برای پرسپولیس بازی کند. از سوی دیگر سعید صادقی نیز مدت هاست از فرم ایده آل فاصله گرفته تا در سه ماه گذشته به طور کامل از ترکیب خارج شود.

محمد خدابنده‌لو نیز دیگر گزینه کادرفنی سرخپوشان برای جانشینی امید عالیشاه است که امروز هم در تاکتیک‌های تیمی حضور داشت. حالا باید دید اوسمار کدام بازیکن را برای این امر انتخاب می‌کند تا بتواند در چمن ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به یکی از اهداف مهم خود که کسب سه امتیاز و حضور در کورس قهرمانی با استقلال است دست پیدا کند.

کد خبر 6097464

دیگر خبرها

  • دروغی بزرگ در طرح شفافیت مجلس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • پست اینستاگرامی و خاص کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • کاپیتان استقلال برای یک پیشکسوت سنگ‌تمام گذاشت
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • سلفی با کاپیتان، عامل هجوم به تمرین استقلال
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی