Web Analytics Made Easy - Statcounter

پال پیرس، اسطوره بوستون سلتیکس، نظر خود را راجع به جدایی کایری اروینگ از این تیم و پیوستن کمبا واکر به سبزها اعلام کرده است.

طرفداری - پس از سپری کردن یک فصل آشفته، بوستون سلتیکس برای فصل 2019/2020 با ترکیب جدیدی وارد زمین خواهد شد. کایری اروینگ و ال هارفورد تیم را ترک کرده‌اند و کمبا واکر و انیس کنتر به سبزها پیوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جابجایی‌ها، بر روی کاغذ به نفع بوستون سلتیکس نیستند اما برخی امید دارند این ترکیب در مقایسه با تیم سال قبل، در زمین عملکرد بهتری از خود نشان دهد؛ اسطوره بوستون سلتیکس، پال پیرس در میان این افراد جای دارد. پیرس که در سال 2008 با سلتیکس قهرمان NBA شده بود و جایزه MVP فینال را نیز به دست آورده بود، در حرف‌های خود کمبا واکر را نسبت به اروینگ مهره مناسب‌تری برای بوستون سلتیکس دانست:

استعداد همیشه پیروز نمی‌شود. چنین چیزی را بارها دیده‌ایم. همه چیز به هماهنگی مربوط می‌شود. کسی نمی‌داند که آیا کمبا مهره مناسبی خواهد بود یا خیر زیرا این مسئله تنها به بسکتبال مربوط نمی‌شود بلکه به نحوه کنار آمدن با هم‌تیمی‌ها و وضعیت روحی تیم نیز بستگی دارد. نقطه قوت کمبا نیز همین است، پس امیدوارم این انتقال جواب بدهد.

پال پیرس در ادامه مصاحبه خود با بوستون هرالد در ارتباط با وضعیت کایری در بوستون طی فصل 2018/19 گفت:

من کایری اروینگ را شخصا نمی‌شناسم. اما برخی از بازیکنان به دنبال تحت فشار بودن هستند و با آن کنار می‌آیند اما برخی دیگر نمی‌توانند. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. زیرا به نظر او در بروکلین نیز شرایط مشابهی دارد، مخصوصا که کوین دورانت فعلا نمی‌تواند بازی کند.

چیرس در پایان راجع به جدایی ال هارفورد از سلتیکس و پیوستن او به فیلادلفیا سونی سیکسرز گفت:

از دست دادن هارفورد فقدان بزرگی است. اما او یک بازیکن مسن است که در دوران افت قرار دارد. بوستون حاضر نبود به اندازه فیلادلفیا به او دستمزد بدهد، من هم احتمالا همین تصمیم را می‌گرفتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد

به گزارش تابناک، قدس نوشت: علی صدری‌نیا، کارگردان «بی‌واسطه» گفت: در فصل دوم سراغ موضوعاتی رفتیم که مردم امکان حضور در آن فضاها را ندارند؛ مثلاً در قسمت اول به کارخانه اسلحه‌سازی پارچین رفتیم که یک مجموعه نظامی با حساسیت‌های بالای امنیتی است یا قسمتی دیگر سراغ رئیس سازمان انرژی اتمی رفتیم. وارد فضاهایی مثل رآکتورها و خط تولید رادیوداروها شدیم.

سراغ برخی معضلات و مشکلات اجتماعی رفتیم که روایت‌های کمتر دیده‌شده‌ای در قاب تلویزیون داشتند؛ مثلاً به بعضی از مناطق محروم سیستان و بلوچستان و یا حاشیه شهر تهران رفتیم.

رسانه ملی باید برندهای ماندگار در برنامه‌سازی سیاسی داشته باشد و این برندها، مقطعی نباشند. اگر قرار است روی افکار عمومی اثرگذار باشد باید تحملش را بالا ببرد تا بتواند برندهایی از برنامه‌های تلویزیونی سیاسی جدی را خلق کند.

مثلاً مسئله حجاب در مقطعی حساسیت بیشتری دارد و در یک بازه زمانی کوتاه، برنامه‌های گفت‌وگو محور با رویکردی باز در این باره روی آنتن می‌رود اما بعد تعطیل می‌شود.

دیگر خبرها

  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!
  • سه نکته برای آموختن درباره صبر و عدم صبر از غزالی
  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد