Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@14:18:03 GMT

آغاز تمرین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۲۸۹

آغاز تمرین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز سه شنبه در جریان نخستین تمرین این تیم که در زمین پیروز این شهر انجام شد، گفت: بازیکنان خوبی به تیم صنعت نفت پیوسته‌اند که می‌توانند برای این تیم در فصل آینده مثمرثمر باشند.

وی افزود: صنعت نفت تیمی محبوب و پرطرفدار در فوتبال ایران است که هواداران این تیم انتظار نتیجه گیری در فصل آینده را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ادامه داد: برخی بازیکنان فصل گذشته این تیم جدا شده‌اند که بجای آنها بازیکنان جدیدی را جذب کردیم هر چند بدنبال جذب چند بازیکن دیگر نیز هستیم.

اسکوچیچ گفت: زمان زیادی تا آغاز لیگ برتر باقی نمانده و در این مدت باید تمرین پرفشاری را برای آمادگی بازیکنان داشته باشیم.

وی افزود: البته در تیم صنعت نفت بازیکنان جوان و بومی آینده داری حضور دارند که فصل گذشته عملکرد قابل قبلولی داشتند و در فصل آینده می‌توانند درخشش داشته باشند.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از اواسط تیر ماه آغاز می شود.

انتهای پیام/ د

تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد. 

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. 
امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند. 

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • غایبان پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک مشخص شدند
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند