Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:28:59 GMT

پلیس نگهبان اسلام و مکتب تشیع است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۶۲۱

پلیس نگهبان اسلام و مکتب تشیع است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد در مراسم بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه که با حضور کارکنان پلیس استان در محل امام زاده، سید جعفر محمد، یزد برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: در دین مبین اسلام فلسفه امامت، هدایت است و ائمه طاهرین نیز برای هدایت بشر آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف خداوند از فرستادن انبیاء الهی، هدایت و سعادت بشر بوده است، افزود: امام زادگانی که در مسیر هدایت مردم تلاش کرده اند امروز برای ما مکرم هستند و آن‌ها چراغ راه هدایت مردم و تشیع در کشور بوده اند.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه ثمره وجود امام زادگان برای مردم هدایت و روشنی است، گفت: فداکاری‌های بسیاری در طول دوران مختلف تاریخ صورت گرفته تا امروز دین اسلام در اختیار ما قرار گرفته است.

نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد گفت: اگر بعد ۱۴۰۰ سال امروز یک نظام اسلامی با اقتدار و قدرت وجود دارد که همه دنیا چشم به آن دارند به خاطر وجود کارکنان نیرو‌های مسلح در سراسر کشور است.

وی ضمن تاکید بر خواندن دعا‌ها به خصوص دعای فرج تصریح کرد: چنانچه به مضمون دعا‌ها توجه داشته باشیم آنگاه ارزش کلام و جایگاه خودمان را پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

وجود امام زادگان برای همه هدایت و روشنی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سخن بزرگان مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، اقدامات پلیس در راستای ایمن سازی و کاهش تصادفات را تشریح کرد و گفت: ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران، رفع خطر شده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به مطالبه‌گری پلیس از سازمان‌های مختلف در خصوص ترافیک و حوادث ترافیکی گفت: پلیس مطالبه ‌ر است و ما در تمام زمینه‌های مربوط به حفظ جان و مال مردم، از نهادهای مختلف مطالبه‌گری می‌کنیم.

وی با اشاره به کیفیت خودروها افزود: مطالبه ما از سازمان استاندارد ، وزارت صمت و شرکت‌های خودرو ساز در خصوص ایمنی وسیله نقلیه است. همچنین از وزرات راه  و شهرداری در خصوص وضعیت راه‌ها و جاده‌سازی‌ها مطالبه داریم.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با تشریح اقدامات انجام شده ادامه داد: در سال گذشته با پیگیری های پلیس راهور،  ۲۱۲ نقطه حادثه خیز در تهران رفع خطر شده است که ان‌شاءالله در سال جدید کمتر شاهد تصادفات فوتی خواهیم بود. همچنین ۱۲۵۸ نقطه در شهر تهران با استفاده از نورپردازی، برچسب گذاری و نصب بنر آشکار سازی شده تا از وقوع تصافات جلوگیری شود.

وی افزود: در معابر بزرگراهی، نیازمند نصب بیشتر تابلو برای هدایت بهتر رانندگان بودیم که با پیگیری پلیس، این مسئله نیز انجام شد و  ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر به این معابر اضافه شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در معابر بزرگراهی، ۱۷ پهلوگاه اضطراری جدید، تعبیه و احداث شد. از این محل‌ها می توان هنگام تصادفات و حوادث استفاده کرد تا جای خودرو وسرنشینان آن امن باشد.

مومنی آموزش را بخش مهمی از فرهنگ سازی دانست و گفت: پلیس در زمینه آموزش نیز قدم هایی برداشته و امیدوار است با آموزش، تصادفات به حداقل برسند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • الگوی مکتب دانشگاهی انقلاب اسلامی را استخراج کردیم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • تبریک ویژه سپاهانی‌ها به ژوزه مورایس | عکس
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود