Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، با حکم رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، رضا معصومی‌راد، مشاور رئیس سازمان و رئیس دبیرخانه شورای‌عالی میراث‌فرهنگی با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست مرکز آموزش‌عالی میراث‌فرهنگی منصوب شد.

معصومی‌راد عضو هیات علمی دانشگاه گیلان است و ریاست امور فرهنگ، گردشگری و ورزش سازمان برنامه و بودجه، ریاست امور الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، معاونت پژوهشی دانشکده ادبیات دانشگاه گیلان و ریاست گروه پژوهشی اخلاق و اقتصاد مرکز تحقیقات استراتژیک از جمله سوابق علمی و مدیریتی او است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این انتصاب، مراسم تقدیر از تلاش‌های یوسف منصورزاده سرپرست پیشین این مرکز و معارفه معصومی‌راد در این مرکز و با حضور مدیرکل حراست، مدیر کل منابع انسانی و رفاه و  مدیرکل برنامه و بودجه سازمان و با حضور جمعی از مدیران و کارکنان این مرکز برگزار شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی مرکز آموزش عالی سازمان میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • امسال میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی ثبت می‌شود
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش