Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@19:10:27 GMT

انتشار لیست متقاضیان پروانه ساخت سینمایی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۷۷۰

انتشار لیست متقاضیان پروانه ساخت سینمایی

جدول متقاضیان پروانه ساخت آثار سینمایی منتشر شد؛ هفت فیلمنامه با ثبت درخواست متقاضی طرح در شورای پروانه ساخت آثار سینمایی شده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، این جدول که بر اساس تاریخ ثبت در سامانه تنظیم شده است از امروز (۱۸ تیرماه) در بخش مجوزها و پروانه‌های صادرشده سایت سازمان سینمایی قابل مشاهده است و به‌روز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این جدول تاکنون هفت فیلمنامه «به هدی» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی حسین دارابی، «کمدی» به تهیه‌کنندگی بیژن امکانیان و کارگردانی کاوه سجادی حسینی، «بالیوود» به تهیه‌کنندگی همایون رضا عطاردی و کارگردانی محمدعلی سلیمان تاش، «ژان» به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی مهران مهدویان، «سکته» به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، «پیتوک» به تهیه‌کنندگی سیدمحمد قاضی و کارگردانی سیدمجید صالحی و «آلاسکا» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و کارگردانی سیدمسعود اطیابی با ثبت درخواست، متقاضی طرح در شورای پروانه ساخت آثار سینمایی شده‌اند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری صدا و سیما فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

سرهنگ ذوالفقاری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در محور‌های پایگاه اطلاع رسانی و خبر، شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها، نرم افزار‌های کاربردی، کلیپ، موش گرافیک و پویا نمایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

درخشش در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت

وی افزود: علاقمندان فرصت دارند آثار خود را در دو بخش دانش آموزی و عمومی تا ۳۱ اردیبهشت به پیام رسان‌های داخلی به شماره ۰۹۹۳۳۸۸۲۰۷۵ ارسال کنند.

ذوالفقاری اضافه کرد: اختتامیه جشنواره خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز» و «تگزاس۳» اکران می‎‌شوند
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت