Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:24:29 GMT

روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۵۸۳۴

روند بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رازجویان عصر سه شنبه در بازدید از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با بیان اینکه سرعت بازسازی ورزشگاه شهید وطنی از سوی پیمانکار سرعت گرفته است اظهار داشت: انشالله این ورزشگاه برای بازی‌های لیگ آماده می‌شود.

وی با اظهار اینکه چشم هواداران به نساجی قائمشهر دوخته شده است افزود: استاندار مازندران نیز پیگیر بازسازی این ورزشگاه است و امیدواریم با تزریق مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه ورزشگاه برای بازی‌های لیگ آماده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازجویان ادامه داد: رختکن و کارهای عمرانی ورزشگاه تا شروع لیگ آماده می‌شود.

رازجویان درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان نیز گفت: بیش از ۶۰۰ واحد تخریبی در استان داشتیم و تاکنون شش واحد مسکونی تحویل سیل زدگان و چهار هزار واحد مسکونی نیز تعمیر شد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه روند بازسازی مناطق سیل زده مطلوب است پیش بینی کرد تمامی واحدهای تعمیری تا پایان ماه جاری تکمیل شود.

وی درباره خسارت بخش کشاورزی با اظهار اینکه متقاضیان باید وارد سامانه سجاد شوند و ثبت نام کنند گفت: پیش بینی می‌شود تا پایان تیرماه تمامی اطلاعات کشاورزان وارد سامانه شود.

رازجویان در زمینه راههای آسیب دیده ناشی از سیلاب گفت: برای بازسازی و مرمت راههای استان نیاز به اعتبار داریم هرچند راههای استان باز است و مسدود نیست.

وی خسارت ناشی از سیلاب اخیر را در استان حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 4662643

منبع: مهر

کلیدواژه: نساجی مازندران شهرستان قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از سرویس‌دهی ناوگان این شرکت به ورزشگاه یادگار امام (ره) برای تماشاگران بازی تراکتور_استقلال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد حسین‌زاده صبح امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال میان تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدارهای هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می توانند از ساعت ۱۴:۳۰ فردا _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ از طریق مبادی فوق، با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه یادگار امام (ره) مراجعه کنند.

کد خبر 749230

دیگر خبرها

  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • روز صعود از لیگ یک به لیگ برتر: 16 خرداد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود