Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خروجی جلسه مالکان پیشین و فعلی و رایزنی‌های استاندار مازندران و مدیر کل ورزش استان مازندران نساجی نشان می‌دهد، رضا حدادیان و فرهاد صنیعی فر احتمالاً مجدداً مالکیت باشگاه نساجی را بر عهده می‌گیرند.

پس از اینکه جلسه‌ای میان فرهاد صنیعی فر و رضا حدادیان مالکان پیشین و محمد اژدری مالک فعلی نساجی مبنی بر حل اختلافات مالی برگزار شد، طرفین بر سر قرارداد با یکدیگر به بحث و گفتگو پرداختند که برای دریافت خروجی جلسه از میلاد مهدی نماینده تام‌الاختیار صنیعی فر درخواست کردیم تا توضیحاتی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی در گفتگو با خبرنگار ما درباره خروجی این جلسه عنوان کرد: طبق آخرین توافقی که در جریان هستم قرار بود امروز چک محمد اژدری به ارزش ۳ میلیارد تومان پاس شود که این اتفاق نیافتاد. بر اساس این توافق بنا بود چک نخست این انتقال پرداخت گردد سپس در مورد سایر بدهی‌های مورد بحث تصمیم گیری شود. اما با برگشت خوردن چک و آخرین مهلت که امروز اعلام شده بود، این قضیه منتفی شد و از نظر مالکین پیشین این معامله به طور کامل فسخ شد.

در کنار همه این اتفاقات از خروجی جلسه اینطور استنباط می‌شود که اختلافات مالی و عدم پرداخت به موقع توسط مالک جدید، مالکان قبلی را به قائمشهر نزدیک کرده و احتمال دارد مدیریت امور باشگاه را مجددا از سر بگیرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه نساجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نساجی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد

وحید امیری در برنامه فصل آتی پرسپولیس قرار ندارد و این ستاره پابه سن گذاشته در نقل‌وانتقالات تابستانی، احتمالا به تیم دیگری خواهد رفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شنیده می‌شود که وحید امیری فصل آتی، با پیراهن خیبر خرم‌آباد در لیگ برتر بازی خواهد کرد تا دین خود را به استان زادگاهش ادا کند.

کاپیتان دوم پرسپولیس بعداز مصدومیت قبل از جام جهانی، نتوانست در قطر نمایش های درخشانش را تکرار کند و کی‌روش مهره محبوب خود را آماده ندید. امیری اما قبل از جام ملت‌های آسیا هم مصدوم شد و بار دیگر یک میدان مهم تیم ملی را از دست داد و ماه‌ها نتوانست برای پرسپولیس به میدان برود.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد او در پازل تاکتیکی سرمربی برزیلی قرار ندارد و اوسمار در صورت تمدید قرارداد تمایل دارد، بازیکنان جوان تر را به خدمت بگیرد. مالکان جدید هم بعید است نظری غیر از این داشته باشند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • شهربازی نوستالژی قمی‌ها در یک قدمی بهره‌برداری
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید