Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از «محمدحسین صادقی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: در سایه همین تلاش ها و مجاهدت های خالصانه ماموران پلیس، ایران اسلامی امروز به یکی از امن ترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه امنیت یکی از بزرگترین نعمت هایی است که از سوی خداوند به انسان ها اهدا شده، افزود: همواره افرادی بوده اند که به هر دلیلی قصد برهم زدن این امنیت و آرامش را داشته اند اما چشمان تیزبین پلیس و اقدام به موقع ماموران آنها را از اهدافشان بازداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه همچنین به کارشکنی های دشمنان علیه اقدام های پلیس اشاره کرد و گفت: زمانی که با چنین برنامه هایی مواجه می شویم به این معناست که نیروی انتظامی وظایف خود را به درستی انجام می دهد و همین انجام درست وظایف باعث خشمگینی دشمنان شده و آنها را به ستوه درآورده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز پلیس در جامعه به نیرویی محبوب و مردمی تبدیل شده است، گفت: ملت بزرگ ایران، ماموران پلیس را از خود دانسته و بیشترین همکاری را با آنها دارند چرا که به این یقین و باور رسیده اند که نیروی انتظامی هدفی جز ایجاد امنیت ندارد.

صادقی در پایان با ابراز خرسندی از اینکه سردار جاویدان به عنوان یکی از فرماندهان لایق نیروی انتظامی سکان پلیس استان کرمانشاه را در دست گرفته، از آمادگی کامل دستگاه قضائی برای افزایش تعامل موجود خبر داد.

اقتدار دستگاه قضائی و پلیس فضا را برای مجرمان ناامن کرده است

سردار «علی اکبر جاویدان» نیز در این دیدار با تقدیر از تلاش های دستگاه قضائی و تعامل و همکاری با پلیس، گفت: اقتدار این ۲ نیروی ولایی، فضا را برای مجرمان ناامن کرده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین مطالبات مردم هم اکنون ارتقاء امنیت اجتماعی است، تاکید کرد: هم پلیس و هم دستگاه قضایی وظایف مهم و حساسی را برعهده دارند و برای تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

سردار جاویدان تصریح کرد: پلیس با تلاش های شبانه روزی و با چشمان همیشه بیدار خود فضا را برای مجرمان بسیار ناامن کرده و از سوی دیگر با وجود دستگاه قضایی مقتدر و قضاتی شریف و پاکدست، این افراد به سزای عمل خود می رسند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین تعامل موجود میان پلیس و دستگاه قضائی را بسیار مثبت و سازنده توصیف کرد و گفت: باید برای گسترش سطح تعاملات میان این ۲ نیروی ولایی تلاش بیشتری کرد.

وی در پایان از آمادگی پلیس برای هرگونه تعامل با مسئولان قضایی در راستای برخورد قاطعانه با مجرمان و احقاق حقوق شهروندان خبر داد.

۷۴۵۸/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادستان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه