Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند در افتتاحیه دومین جشنواره ملی پویا‌نمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران که به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه در سال آتی با سربلندی میزبان بزرگترین رویداد اکوتوریسم در دنیا خواهد بود و جشنواره پویانمایی می‌تواند مقدمات جهانی شدن کرمانشاه در رویداد گردشگری ۲۰۲۰ را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کرمانشاه گفت: کرمانشاه در ۲ سال اخیر بحران‌هایی را تجربه کرد که زلرله بزرگ و بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ پس‌لرزه را پشت سر گذاشت، سیل فروردین ۹۸ نیز علی‌رغم ظرفیت بحران‌آفرینی، با مشارکت مردم استان کنترل شد.

وی ادامه داد: مدیریت و مسؤولان استان در کنار مردم فهیم و قدرشناس کرمانشاه اهتمام بر عملی ساختن تاکیدات مقام معظم رهبری در روز‌های ابتدایی زلزله داشت، ساخت بیش از ۹۳ هزار واحد مسکونی در کمتر از ۱.۵ سال و تعداد ۱۷ هزار واحد اقتصادی و تجاری از جمله این فرصت‌سازی بود.

بازوند افزود: در سیل سال ۹۸، کرمانشاه کمترین خسارت را تجربه کرد که این نتیجه مدیریت مردم بود که صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی بیان  کرد: بهره‌مندی از بیشترین حمایت‌های مالی و بازسازی دولت از جمله مصادیق این فرصت‌سازی است، ۵ هزار میلیارد تومان صرف ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده شد که این غیر از اهمال و ام‌های بانکی بوده است.

وی گفت: در کنار پشتیبانی روسای قوا، نمایندگان مجلس و خبرگان، نماینده، ولی فقیه در استان و صدا و سیما نیز با اقدامات ابتکاری و خلاقانه در زلزله و سیل، بیشتر مسؤولان در صحنه‌ها حضور داشتند.

بازوند ادامه داد: کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری، سینه‌ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، برای شناخت این زیبایی‌ها باید مصادیق تبیین شود، کرمانشاه سینه‌ستبر ایران اسلامی است، چون جنگ تحمیلی در این استان آغاز و خاتمه یافت، در دوران هشت سال جنگ حماسه‌ای ماندگار همچون مرصاد را خلق کرد و نزدیک به ۱۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد، پیر و جوان این دیار از دیرباز مرزبان بوده‌اند و این همان سینه‌ستبری است.

وی گفت: کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است، چون همه چیز را برای توسعه، پیشرفت و آبادانی به همراه دارد؛ فرودگاه، راه آهن، ۱۶ سد مخزنی، ۶ بازارچه مرزی، ۲ منطقه ویژه اقتصادی و یک‌هزار و ۲۷ واحد صنعتی و صنایع بزرگ فولاد و پتروشیمی و خودروسازی، بهره‌مندی از ۷۰ درصد قیر طبیعی کشور از ظرفیت‌های کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه افزود: تنوع گونه‌های گیاهی، تنوع اقوام، طبیعت چهار فصل، ۵۰ منطقه گردشگری، ۴ هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی و دروازه عتبات عالیات و میزبانی از زوار کربلا از جمله زیبایی‌های استان کرمانشاه است.

 

انتهای  پیام/ز

  کرمانشاه به تعبیر مقام معظم رهبری، سینه‌ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

کد خبر 6089604 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • حضور فرهنگی هنری ایران در بوسنی و هرزگوین
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود