Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ بهمن کارگر در جمع خبرنگاران در سمنان با اشاره به هجمه‌های اخیر صورت گرفته به نیروی انتظامی در فضای مجازی از سوی برخی افراد معلوم‌الحال اظهار داشت: حجاب و عفاف از اصول اساسی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ملت ایران انقلاب کرد تا اسلام در کشور حاکم شده و اصول اسلامی در جامعه اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز ظواهر جامعه ما موردقبول مردم کشور نیست خاطرنشان کرد: امروز اگر به وصیت‌نامه شهدا توجه کنیم می‌بینیم که همه شهدای والامقام انقلاب اسلامی، در وصیت‌نامه‌های خود مردم را به رعایت عفاف و حجاب توصیه کرده‌اند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: بر این اساس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اقدامات انجام‌شده از سوی نیروی انتظامی و قوه قضائیه در راستای برخورد با بی‌حجابی و بدحجابی و مظاهر فساد در جامعه تشکر، حمایت و پشتیبانی می‌کند.

سردار کارگر با تأکید بر اینکه وظیفه پلیس برخورد با ناهنجاری است تصریح کرد: باید دست پلیسی که در یک پارک، به تماس شهروندان احترام گذاشته و با مشاهده جرم مشهود، با آن برخورد می‌کند را بوسید. امروز همه باید به قانون عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مردم کشور به امنیت نیاز دارند؛ داشتن پلیس مقتدر را لازمه تأمین امنیت در کشور دانست و گفت: امروز اگر پلیس در جامعه تضعیف شود؛ امنیت زنان، دختران، فرزندان و اقشار مختلف جامعه و محیط‌های عمومی کشور به مخاطره خواهد افتاد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اضافه کرد: جای تعجب است هنگامی‌که پلیس به وظایف قانونی خود عمل می‌کند؛ برخی افراد، همسو با رسانه‌های معاند با پلیس برخورد می‌کنند.

سردار سرتیپ کارگر با تأکید بر اینکه امروز باید از پلیس و قوه قضائیه برای عمل به وظایف خود حمایت شود تصریح کرد: امروز اگر پلیس به وظایف خود عمل نکند؛ باید از آن شکایت کنیم؛ چراکه در هیچ جای دنیا وقتی پلیس به وظایف خود عمل می‌کند؛ به آن حمله نمی‌شود.

وی کارکنان نیروی انتظامی کشور را «مجاهد فی سبیل الله» خواند و با بیان اینکه کارکنان پلیس از مرز تا درب منازل مردم، امنیت را در کشور تأمین می‌کنند گفت: امروز دشمن به دنبال جنگ نرم و جنگ فرهنگی علیه مردم و خانواده‌های ماست و بنابراین باید دست پلیس و قوه قضائیه را ببوسیم که با ناهنجاری‌ها برخورد کرده و با هجمه نرم دشمنان مقابله می‌کند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه این بنیاد با تمام توان پشتیبان پلیس و قوه قضائیه است تا این ناهنجاری‌ها از جامعه برداشته شود تصریح کرد: اگر امروز اقتدار پلیس شکسته شود؛ مردم ازنظر امنیت دچار مشکل و معضل می‌شوند.

انتهای پیام/ب

صحبت های  رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • ماجرای انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها به کجا رسید؟
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت