Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:16:18 GMT

فتحی آب پاکی را روی دست چشمی ریخت

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۵۷۷

فتحی آب پاکی را روی دست چشمی ریخت

مدیرعامل استقلال می‌گوید که ما به دنبال بازگرداندن رحمتی بودیم اما انتخاب این بازیکن پدیده مشهد بوده است. 

به گزارش "ورزش ‌سه"،  امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص نقل و انتقالات باشگاه در روزهای اخیر گفت: در خبرها دیدیم که آقای آرش رضاوند با استقلال قرارداد بسته‌اند. هم‌چنین آقای دیاباته بعد از تایید تست پزشکی که داشتند قرارداد خود را با باشگاه ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در خصوص آقای پاتوسی هم باید بگویم که در حال مذاکره هستیم و امیدوار هستیم به آن چیزی که باشگاه می‌خواهد به نتیجه برسیم و بتوانیم تیم را تکمیل کنیم. من قبلا هم عرض کرده بودم آقای پاتوسی با ما یک سال دیگر قرارداد دارد مشروط بر اینکه بتوانیم مبلغ مورد برای رضایت نامه را به باشگاه کیپ تاون پرداخت کنیم. هیئت مدیره در تلاش است تا منابع مالی مورد را تامین و پرداخت کند تا از آقای پاتوسی استفاده کنیم. 


وی در مورد مذاکره با رضا اسدی نیز گفت: ما با آقای اسدی مذاکره کردیم ولی هنوز به نتیجه نرسیدیم و امیدوار هستیم مذاکرات به سمتی برود که بتوانیم با این بازیکن نیز به توافقات خوبی برسیم. 


فتحی در ادامه گفت: با آقای علی کریمی صحبت کردیم و امیدوارم به ایشان هم به نتیجه برسیم. من با روزبه چشمی صحبتی نداشتم و بعید می‌دانم بتوانیم از ایشان استفاده کنیم. 


مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص دستیار ایرانی استراماچونی نیز گفت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم. ایشان هنوز به ما پیشنهاد استخدام دستیار ایرانی نداده‌اند و نمی‌توانیم اقدامی در این خصوص انجام دهیم. 


فتحی هم‌چنین درباره مبلغ قرارداد حسینی و وریا غفوری و اظهار نظر حسینی در خصوص اینکه گفته بود مقداری از قرارداد خود را نمی‌گیرم تا مشکل پاتوسی حل شود، گفت: آقای حسینی آدم شوخ طبعی هستند و قطعا شوخی کرده‌اند. ما با آقایان حسینی و غفوری قرارداد بستیم و اینکه پول پاتوسی را به کسی بدهیم قطعا اشتباه است. 


وی در خصوص دریافت مطالبات استقلال از ترانسفر اللهیار صیادمنش و هم‌چنین تیام گفت: در خصوص تیام و آقای صیادمنش در حال تسویه حساب هستیم. هنوز به طور کامل پول خود را از عجمان دریافت نکردیم و از سیدمجید حسینی هم پول کمی باقی مانده و برای صیادمنش هم در این چند روز اخیر تسویه می‌شود. 


فتحی درباره هزینه اردوی استقلال نیز گفت: استقلال کمپ خوبی را گرفته است. باشگاه پولی را پرداخت نکرده و به طور رایگان در آن جا اسکان دارد. وزارت ورزش طرحی ثبت کرده که در آن بابت اردوهای خارجی نباید ارزی از کشور خارج شود و هواداران استقلال این اردو را ردیف کردند که به امید خدا برای تیم مفید باشد. 


وی هم‌چنین جمع بندی در خصوص جذب دروازه‌بان دوم را بی نتیجه دانست و گفت: ما گلر اول و دوم نداریم و این را سرمربی انتخاب می‌کند که چه کسی بازی کند. ما فعلا دو دروازه‌بان خوب مثل حسینی و نوراللهی داریم که از امید اضافه شده است. 


فتحی در آخر توضیحاتی در خصوص جذب دوباره رحمتی داد و گفت: آقای رحمتی از بازیکنان خوب هستند و بنده خیلی دوست داشتم که ایشان در استقلال می‌ماند. اما پدیده انتخاب رحمتی بود و ما هم به نظر او احترام گذاشتیم و در این خصوص صحبتی نداشتیم.

امیرحسین فتحی (سرپرست) استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امیرحسین فتحی سرپرست استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی

به گزارش همشهری آنلاین بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف رم خواهد رفت. یکی از نکات جالب این بازی به تقابل سردار آزمون با بایرلورکوزن برمی‌گردد. ستاره ایرانی در تابستان گذشته با قراردادی قرضی از لورکوزن راهی پایتخت ایتالیا شد و حالا باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

بارها شاهد بوده‌ایم که بندی در قرارداد برخی بازیکنان قرار داده شده که بر اساس آن حق حضور مقابل تیم سابق خود را نخواهند داشت. حالا شایعاتی در این زمینه پیرامون سردار آزمون هم مطرح شده که با واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن مواجه شده است.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی باشگاه بایرلورکوزن، در واکنش به حضور سردار آزمون مقابل این تیم در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به بیلد گفت: "در حال حاضر این یک مسئله عادی در فوتبال محسوب می‌شود. هیچ بندی در قرارداد آزمون وجود ندارد که بخواهد او را از حضور در بازی با لورکوزن منع کند."

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد اما کاملا از حضور در پایتخت ایتالیا خوشحال است. او حتی در زمستان دو پیشنهاد وسوسه‌کننده از لالیگا را رد کرد تا در رم بماند. آزمون از ماندن در رم استقبال می‌کند و از طرفی با آمدن دنیله‌ ده‌روسی او فرصت بیشتری برای درخشش پیدا کرده و به نوعی بازیکن محبوب سرمربی ایتالیایی محسوب می‌شود.

سردار شانس زیادی برای حضور مقابل بایرلورکوزن در نیمه‌نهایی لیگ اروپا خواهد داشت و شاید عملکرد خوب در این بازی مدیران رم را بیش از پیش به سمت جذب دائمی او سوق دهد. هر چند که اخیرا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شدند که جالوروسی علاقمند به حفظ آزمون است اما به شرطی که آن ‌ها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.

کد خبر 848667 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • با«مست عشق» کرک و پر حسن فتحی ریخت؟!
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز