Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@21:31:05 GMT

سامانه تاپ در آذربایجان غربی رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۶۲۳

سامانه تاپ در آذربایجان غربی رونمایی می شود

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی گفت: سامانه تاپ در آذربایجان غربی رونمایی می شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، محمد دهقان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  رونمایی از سامانه طرح تاپ به زودی با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن وتجارت و مقامات کشوری و استانی در آذربایجان غربی انجام می شود  گفت: برای حل مشکلات فنی واحدهای تولیدی صنعتی از لحاظ دانش محوری و بروز رسانی سیستم تولید و نوآوری محصولات از نخبه گان دانشگاهی و اساتید برجسته در این سامانه بهره خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: در طرح تاپ دانش آموختگان مشمول خدمت سربازی که تمایل دارند خدمت سربازی خود را در بنگاههای اقتصادی بگذرانند می توانند با ثبت نام در این سامانه خدمت مقدس سربازی خود را در واحد های صنعتی بگذرانند.

دهقان در ادامه اظهار کرد: همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی که تمایل دارند پایان نامه های خود رو بصورت مساله محور انجام دهند و داوطلبان یا اعضاء هیئت علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی که مایلند در قالب پسا دکترای صنعتی و فرصت مطالعاتی در بنگاه های اقتصادی صنعتی و معدنی به صورت مشارکتی فعالیت کنند سامانه تاپ این امکان را ایجاد خواهد کرد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی تحصیلات تکمیلی سازمان صنعت معدن سربازی وزارت صنعت معدن قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه ر وز گذشته این خبرهای درصدر خبرهای پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی  بودند.

 

تامین زمین در ۳۰ شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت آذربایجان غربی رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه جستجوی مغروق مفقودی نازلو چای در روز ششم هم ناکام ماند تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی  تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • تدوام سامانه بارشی در آذربایجان غربی/سیلاب و طغیان رودخانه‌ها دور از انتظار نیست
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • هشدار هواشناسی نسبت به بارش رگبار و رعد و برق
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی