Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@14:28:22 GMT

نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۷۱۸

نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب در اردبیل

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت:نمایشگاه مجازی آثار برگزیده جشنواره سراسری پوستر «حریم ماه» با موضوع «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف، در فضای مجازی منتشر می‌ شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رحمان مجرد در گفتگو با خبرنگار سبلان‌ما، اظهار داشت: موضوع عفاف و حجاب در فضای مجازی شاید از دو منظر قابل طرح باشد؛ یکی عفاف و حجاب کاربران در فضای مجازی و دوم شناسایی و بررسی محتواها و فعّالیت‌های گوناگون درباره عفاف و حجاب در فضای مجازی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایشگاه مجازی آثار برگزیده دو دوره جشنواره سراسری پوستر «حریم ماه» با موضوع «عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی» به مناسبت هفته حجاب و عفاف، در فضای مجازی منتشر می‌گردد.

مسوول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: عفاف داشتن و محجوب بودن، از فضایل اخلاقی بشر است که به مثابه امری درونی برای هر انسان، فارغ از دین و مذهبی که دارد، مطلوب شمرده می‌شود. لذا در راستای ارتقای فرهنگ استفاده درست از فضای مجازی و مقابله با جریان جنگ نرم بر علیه ارزش‌های اسلامی از جمله حجاب، حوزه هنری استان اردبیل با همکاری بنیاد عفاف و حجاب استان اردبیل، طرح‌ به روز رسانی پوسترهای عفاف و حجاب را اجرا می‌کند که طی آن هر 24 ساعت 10 اثر را در فضای مجازی به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف سال 98 همزمان با دهه کرامت و ولایت از 15 تا 21 تیر برگزار می شود، ابراز داشت: نمایشگاه مجازی مجموعه پوسترهای «حریم ماه» در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان اردبیل، به نشانی http://www.artardabil.ir/ منتشر می‌ شود.

مجرد تصریح کرد: جشنواره سراسری طراحی پوستر حریم ماه با موضوع عفاف و حجاب در سبک زندگی ایرانی و اسلامی از سوی حوزه هنری خراسان شمالی و با مشارکت بیش از 300 هنرمند از 27 استان کشور در سال های 94 و 95 برگزار شده است.

نمایش مجازی پوسترهای عفاف و حجاب حوزه هنری استان اردبیل هر 24 ساعت 10 پوستر عفاف و حجاب را در فضای مجازی منتشر می‌کند

انتهای پیام/آ

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب

احمد وحیدی وزیر کشور: دولت حتما مبنی بر مصوبه ای که امسال تصویب و در قانون پیش‌بینی‌شده جهت تامین دوربین البسه ماموران کمک خواهد کرد.

دریافت 6 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • برخورد با جرایم سازمان‌یافته در حوزه عفاف و حجاب/ دستورالعمل دادستانی کل کشور درباره طرح نور به زودی ابلاغ می‌شود
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • آجر لو : تفرقه می‌تواند مجلس دوازدهم را به شکست منجر کند/ به طور حتم، هیات رئیسه مجلس تغییراتی خواهد داشت + فیلم