Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:34:50 GMT

شکار ۲ نظامی سعودی دیگر به دست تک‌تیراندازان یمنی

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۶۷۹۵

شکار ۲ نظامی سعودی دیگر به دست تک‌تیراندازان یمنی

تک‌تیراندازان یمنی موفق شدند دو نظامی سعودی دیگر را به هلاکت برسانند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، تک تیراندازان یمنی در پاسخ به ادامه تجاوز عربستان دو نظامی سعودی را در اطراف "جبل جحفان" در جیزان به هلاکت رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای یمنی حملات گسترده مزدوران ارتش سعودی به سمت مواضع خود را در اطراف "ابواب الحدید" در منطقه عسیر دفع کردند.

یک منبع نظامی گفت که حملات مزدوران ارتش سعودی  با پشتیبانی بالگردهای آپاپی و جنگی انجام شد و 8 ساعت به طول انجامید.

موشک‌باران مواضع مزدوران عربستان در یمن؛ نقض توافق استکهلم از سوی متجاوزانعملیات موفقیت آمیز تک‌تیراندازان یمنی علیه مزدوران عربستان

وی گفت که در جریان عملیات دفاعی نیروهای یمنی خسارات‌های سنگینی به مزدوران وارد شد.

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران در جبهه "الضباب" در تعز 9 تن کشته و 25 نفر زخمی شدند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری

به گزارش جام جم آنلاین، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف نوار غزه همچنان ادامه دارد.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد امروز تاکنون با هدف قراردادن خانه‌های فلسطینیان در منطقه‌های مختلف نوار غزه ۱۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

در نتیجه حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «الصبره» در جنوب شهر غزه ۲ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

۳ فلسطینی دیگر از جمله ۲ کودک نیز بر اثر حمله ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شرق شهر رفح شهید شدند. این حمله همچنین به زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینیان انجامید.

همچنین نیروهای پدافند غیرعامل نوار غزه پیکر ۵ شهید فلسطینی شامل ۲ زن و ۳ کودک را از زیر آوار خانه‌ای در شمال نوار غزه که از سوی جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت بیرون کشیدند. هنوز پیکر ۳ تن از شهیدان این حمله زیر آوار است. علاوه بر این، این حمله زخمی‌شدن شمار دیگری از فلسطینیان را در پی داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی یک زمین کشاورزی در شهرک «الشوکه» واقع در شهر رفح را نیز هدف قرار داد.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش روزانه خود در خصوص آخرین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، طی ۲۱۱ روز جنگ غزه، ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان در زیر آوارها و یا در خیابان‌های نوار غزه رها شده است و نیروهای امدادی و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دستیابی به پیکر این قربانیان را ندارند.

دیگر خبرها

  • هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • سازمان ملل: هر روز ۳۷ کودک فلسطینی مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • آمریکا مدعی سرنگونی سه پهپاد یمنی شد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است