Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی باواریایی‌ها می‌گوید با وجود سرمایه‌گذاری عظیم باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی، کار برای باشگاه‌های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا سخت‌تر شده است. تاریخ انتشار: 22:36 - 18 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۰۱۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نیکو کواچ که تیم تحت‌هدایتش تمرینات آماده‌سازی خود را برای فصل ۲۰-۲۰۱۹ آغاز کرده است، با حضور در کنفرانس خبری درباره چالش پیش‌روی این تیم گفت: جاه‌طلبی ما برای فصل پیش‌رو بسیار بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم از دوگانه قهرمانی - بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان - دفاع کنیم و در رقابت‌های اروپایی هم بهتر عمل کنیم. به دنبال پیشرفت هستیم و روی نقاط ضعف و قوت‌مان هم بیشتر کار خواهیم کرد.

وی در خصوص وضعیت ژروم بواتنگ که مشخص نیست چه آینده‌ای حرفه‌ای در انتظارش است، اظهار داشت: باید بگویم ما با هر بازیکنی که با بایرن قرارداد دارد، رفتار یکسانی داریم. تا زمانی هم که بازیکنی در جمع ما باشد، از او استفاده خواهم کرد.

سرمربی کروات سرخپوشان مونیخی با اشاره به اینکه علاقه‌مند به حضور لروی سانه در بایرن مونیخ است، درباره نقل‌وانتقالات نیز خاطرنشان کرد: ما به دنبال بازیکنانی هستیم که می‌توانیم در بازار نقل‌وانتقالات به آن‌ها برسیم، اما به هر حال باید صبور باشیم. ما دو بازیکن مهم یعنی آرین روبن و فرانک ریبری را از دست دادیم و می‌خواهیم جای آن‌ها را پر کنیم.

کواچ درباره سیستم بازی تیمش هم یادآور شد: ما سبک بازی‌مان را به طور کلی تغییر نخواهیم داد. لوئیز فن‌خال - ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ - سیستم بازی خاصی را در بایرن بنا نهاد و در پایان فصل گذشته هم ما با سیستمی مشابه به آن، به جایی که می‌خواستم رسیدیم.

سرمربی پیشین اینتراخت فرانکفورت در مورد قهرمانی در اروپا هم خاطرنشان کرد: بایرن در تاریخ خود تا کنون موفق شده پنج بار لیگ قهرمانان را فتح کند، اما از سال ۱۹۷۶ تا ۲۰۱۹ تنها دو بار این جام را به دست آورده که این نشان می‌دهد قهرمانی در این رقابت‌ها کار آسانی نیست. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان بهتر کار کنیم، اما کسی نمی‌تواند قهرمانی در این تورنمنت را تضمین کند.

وی در تکمیل صحبت‌هایش گفت: دیگر چیزی به نام رقابت باشگاه با باشگاه وجود ندارد. بایرن حالا باید با کشور‌ها و میلیارد‌رها رقابت کند. کار برای باشگاه‌های بوندس‌لیگایی حالا سخت‌تر شده، چون بهترین بازیکنان در لیگ‌های انگلیس و اسپانیا بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ نیکو کواچ فوتبال بوندس لیگا لیگ قهرمانان اروپا ژروم بواتنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند

سومین گزینه بایرن مونیخ نیز پیشنهاد این باشگاه را رد کرد

 

طرفداری | پس از منتفی شدن گزینه‌هایی مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، انتظار می‌رفت به‌زودی رالف رانگنیک سرمربی تیم ملی اتریش به عنوان جایگزین توماس توخل معرفی شود اما به نظر نمی‌رسد این اتفاق نیز رخ بدهد.

کریستین فالک خبرنگار نزدیک به باواریایی‌ها امروز در خبری جنجالی اعلام کرد رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است و قصد دارد به قراردادش با تیم ملی اتریش که اعتبارش تا سال 2026 است، پایبند باشد.

پس از انتشار این خبر نیز، فدراسیون فوتبال اتریش نیز بلافاصله به‌طور رسمی اعلام کرد رالف رانگنیک در تیم ملی این کشور باقی خواهد ماند. اکنون نیز این سرمربی 65 ساله درباره این تصمیمش و رد کردن فرصت مربیگری در بایرن مونیخ صحب کرده است. او گفت:

من با تمام وجودم سرمربی تیم ملی اتریش هستم و از این‌کار واقعاً لذت می‌برم. من مصمم هستم مسیری که انتخاب کردم را ادامه دهم. تأکید می‌کنم این به معنای رد کردن بایرن مونیخ نیست بلکه تصمیمی برای تیم و اهداف مشترک‌مان است. اکنون تمرکز کامل ما روی یورو است و هر کاری از دست‌مان بر بیاید انجام می‌دهیم تا جای ممکن (در این رقابت‌ها) پیش برویم.

حال باید بایرن مونیخ پس از سومین تلاش ناموفقش، این‌بار به سراغ کدام مربی در دسترس خواهد رفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • نگرانی بارسا: ستاره بایرن پولکی است!
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است