Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم ایران با برتری قاطعانه مقابل تمامی رقبای خود به مدال طلای سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در ادامه رقابت های روز نخست تکواندو یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا،  میرهاشم حسینی در وزن ۶۸ کیلوگرم پس از استراحت در دور اول برابر نماینده مغولستان با نتیجه ۳۰ بر ۸ و در پایان راند دوم به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دومین مبارزه نیز ۲۵ بر ۱۱ حریفی از چین تایپه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد و در این مرحله نیز برابر دنی آندرون از کرواسی قاطعانه و با نتیجه ۲۹ بر ۴ در پایان راند دوم مبارزه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی در مبارزه نیمه نهایی نیز مقابل حریف خود از کره جنوبی ۳۳ بر ۱۷ به برتری قاطع رسید و راهی فینال شد و در دیدار نهایی نیز با نتیجه قاطع ۲۰ بر ۳ حریف خود را شکست داد و مقتدرانه سومین طلای کاروان ایران در این رقابت ها را از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یونیورسیاد دانشجویان جهان مسابقات تکواندو ورزش های دانشگاهی میرهاشم حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چه قهرمان شویم چه نشویم به تیم‌مان افتخار می‌کنیم گفت: داور مسابقه در صحنه خطا روی مرادمند صددرصد اشتباه کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی هاشمی‌نسب بعد از تساوی استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر درباره شعار هواداران گفت: مهم نیست اگر هواداران تراکتور این کار را کردند، آنها همیشه قابل احترام هستند. هیچ مشکلی با هواداران تراکتور ندارم. همیشه در تبریز از ما خیلی استقبال می‌شود. هیچ وقت در تبریز عمل ناشایستی از آنها ندیدم. اگر آنها هم بودند، به دیده منت قبول می‌کنم. هیچ مشکلی با آنها نداشتم و برایم قابل احترام هستند.

وی افزود: اگر هواداران منتسب به تیم دیگری بودند، جواب آنها را دارم و مطمئن باشند تا روزی که خدا به من نفس داده، حالا حالاها با هم کار داریم. مطمئن باشند که حریف‌شان هستم.

مربی استقلال در مورد اینکه آیا کینه‌ای است، گفت: کینه‌ای نیستم اما آدمی هم نیستم که اگر چک به یک طرف صورتم بزنند، طرف دیگر را هم بیاورم که بگویم سیلی بزنید! اهل گذشت هم نیستم.

هاشمی‌نسب در پاسخ به اینکه آیا نام پرسپولیس را در بخشی از صحبت‌هایش آورده، تصریح کرد: اسم چه تیمی؟ گوش‌تان اشتباه شنیده است.

وی راجع‌به اینکه آیا از نتیجه مسابقه راضی است، عنوان کرد: از نتیجه نه اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم. با این بضاعت و کمبود بازیکنی که روی نیمکت داریم، فکر می‌کنم بازیکنان خیلی بیشتر از توان‌شان، تلاش کردند و انرژی گذاشتند. همین حالا با همین نتیجه ما قهرمانیم فارغ از اینکه در 5 هفته بعدی چه نتیجه رقمی بخورد. چه قهرمان بشویم و چه نشویم به تیم خودمان افتخار می‌کنیم.

مربی استقلال در مورد ارزیابی عملکرد داوری، گفت: یک پنالی ما سوخت. چه می‌توانیم بگوییم؟ چقدر راجع‌به این موضوع صحبت کنیم؟

هاشمی‌نسب  در مورد اعتراض شجاع خلیل‌زاده به عملکرد داور، تاکید کرد: خلیل زاده خودش می‌داند مهرداد محمدی اهل این نیست که بدون توپ یا عمدی بازیکنی را بزند. شجاع می‌دانست که عمدی در کار نبوده است. داور در آن صحنه به درستی تشخیص داد اما صحنه خطا روی محمدحسین مرادمند صد در صد خطا بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • قهرمان جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان می رود