Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات از روز شنبه هفته جاری با شرکت ۱۰ تیم در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس آغاز شده و امروز (سه شنبه) چهار دیدار برگزار شد که طی آن تیم گیلان با نتیجه سه بر یک بر خوزستان غلبه کرد و تیم‌های تهران و گلستان و همدان به نتایج مشابه سه بر صفر به ترتیب بر تیم‌های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و همدان به پیروزی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور فردا چهارشنبه نیز با برگزاری چهار دیدار باقی مانده از مرحله گروهی این مسابقات پیگیری می‌شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده از دو گروه پنج تیمی این رقابت‌ها، به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

مطابق برنامه اعلامی برگزار کنندگان این رقابت‌ها، فردا تیم تهران با آذربایجان شرقی، تیم خراسان رضوی با آذربایجان غربی، تیم خوزستان با همدان و در آخرین بازی نیز تیم گیلان با البرز دیدار می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۱۰ تیم شرکت کننده در رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان کشور که مسابقات آنان از روز شنبه ۱۵ تیر آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت، در دو گروه پنج تیمی دسته بندی شده‌اند که در گروه A تیم‌های "مازندران، البرز، همدان، خوزستان و گیلان و در گروه B تیم‌های "گلستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران و خراسان رضوی" قرار دارند.

رشته والیبال در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس علاقه مندان بسیاری به ویژه در میان ترکمن‌ها دارد و از این شهرستان تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی به تیم ملی راه یافتند که هم اینک فرهاد قائمی از مشهورترین آنان است.

/۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان