Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک صنعتی ایالت پنزا روسیه گفت: تبلیغات عرضه محصولات ایرانی در روسیه رایگان است و تجار ایرانی می‌توانند به راحتی در این کشور به مبادلات تجاری بپردازند. ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقزوین، ایگور میخائیل دیکو امشب در نشست مشترک با مسئولان اقتصادی استان قزوین که با حضور «میخاییل ایسیس» رییس مجلس و نماینده دولت در حل مشکلات تولیدی این ایالت و «محمد پویا» مالک 49 درصد شهر صنعتی ایالت پنزا، مهدی بخشنده رییس اتاق بازرگانی استان قزوین و مرتضی علیخانی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری برگزار شد، اظهار داشت: ایالت پنزا روسیه آماده هرگونه همکاری با تجار و تولیدکنندگان ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به دلیل تمایل مردم ما به تهیه کالاهای ایرانی ما آمادگی داریم فضای نمایشگاهی رایگان در اختیار تجار ایرانی قرار دهیم و فقط با پرداخت حق فروش محصول در این کشور تولیدکنندگان و تجار ایرانی می‌توانند از تبلیغات رایگان، فضای نمایشگاهی رایگان و امکانات این کشور برای عرضه محصولات خود بهره مند شوند.

مدیرعامل شهرک صنعتی ایالت پنزا روسیه عنوان کرد: امکانات و زیرساخت‌های لازم برای فعالیت و حضور تولیدکنندگان ایرانی در این ایالت فراهم شده ‌و امیدواریم این دیدار زمینه مشارکت بیشتر دو ملت در فعالیت‌های تولیدی را فراهم کند.

رئیس مجلس ایالت پنزا روسیه: محصولات با کیفیت ایرانی با برند اروپایی به بازارهای روسیه می‌رسدروسیه: به‌رغم تحریم‌های آمریکا به روابط تجاری با ایران ادامه می‌دهیمروسیه، آمریکا را مقصر وضعیت کنونی پیرامون برجام می‌داند

دیکو بیان کرد: به دلیل فاصله مرزی مناسب قزوین و مسافت بین دو شهر می‌توان امید داشت تا بازارهای هر دو کشور برای محصولات تولیدی یکدیگر فراهم شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ایران می‌تواند بدون نگرانی از بازارهای روسیه به عنوان مقصد محصولات تولیدی خود استفاده کند.

پارسال 700 میلیون دلار محصول ایرانی به روسیه صادر شده است

علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان قزوین نیز در بخش دیگری از این جلسه به صادرات 700 میلیون دلاری محصولات ایرانی از قزوین به روسیه خبر داد و گفت: بیش از 20 درصد کل صادرات استان قزوین در سال‌های گذشته به کشور روسیه بوده است.

وی بیان کرد: استان قزوین با دارا بودن باغات میوه فراوان و با کیفیت می‌تواند بخشی از میوه مورد نیاز کشور روسیه را تامین کند.

معاون امور بازرگانی سازمان صمت استان قزوین افزود: صادرات انگور و کشمش از استان قزوین به سایر کشورها در گذشته تجربه خوبی در این زمینه برای استان فراهم کرده است و اکنون می‌توان از این تجربه در صادرات سایر میوه‌ها و فرآورده‌های آن در قزوین بهره مند شود.

کبیری گفت: بحث صادرات گلابی استان قزوین به عنوان محصول کشاورزی با کیفیت از مسائلی است که امروز در استان در خصوص آن برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و به نظر می‌رسد روسیه می‌تواند جزو نخستین خریداران خارجی این محصول  در قزوین باشد.

وی همچنین به تمایل بازرگانان ایرانی برای تبادلات تجاری با روسیه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: بیش از 230 بازرگان و تجار از استان قزوین در تبادلات بین‌الملی حضور دارند و با همراهی متقابل دو کشور می‌توان زمینه را برای حضور این بازرگانان در کشور روسیه و ایالت پنزا فراهم کرد.

انتهای پیام/ش

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد اهواز پس از مدت یک دوره دوساله مدیریت در این مجموعه با تصمیم مدیران مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران برکنار و امیر وثوقی به جای وی منصوب شد.  

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران با حضور نعمتی رئیس اداره سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران و اعضای هیئت مدیره شرکت گروه ملی فولاد ایران در محل دفتر تهران این شرکت برگزار شد.

در این جلسه از خدمات علی محمدی مدیرعامل سابق تقدیر و طی حکمی امیر وثوقی از مدیران سابق بنیاد مستضعفان به‌عنوان مدیر عامل جدید گروه ملی صنعتی فولاد ایران معارفه شدند.  

طی یکسال گذشته کارگران گروه ملی فولاد ایران در اهواز خواهان مطالباتی از جمله قرارداد‌های با مدت عرفی و بلندمدت و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در این شرکت بودند که این مطالبات حاشیه‌هایی را در پی داشت.

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده