Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی شاهین بوشهر از هدایت این تیم استعفا داد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت: دقیق ترین اخبار باشگاه روی سایت باشگاه است و به استحضار هوداران می رساندد. دیدید که آرش رضاوند با استقلال قرارداد بست و دیاباته بعد از تایید پزشکی قرارداد خود را ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره پاتوسی ادامه داد: درباره پاتوسی در حال مذاکره با باشگاه کیپ تاون هستیم و امیدواریم بتوانیم با باشگاه ایشان به توافق برسیم. پاتوسی یک فصل دیگر قرارداد دارد مشروط به اینکه پول باشگاه کیپ تاون را پرداخت کنیم و تلاش می کنیم پول را تامین کنیم و بتوانیم از وجود ایشان استفاده کنیم.

فتحی درباره مذاکرات در حال انجام این تیم افزود: با رضا اسدی هم مذاکره داشتیم و هنوز به نتیجه رسیدیم، امیدواریم به نتیجه برسیم و بتوانیم از وجود ایشان سود ببریم. با علی کریمی هم مذاکره کردیم امیدواریم به توافق برسیم و از وجود بازیکن خوب فصل قبلمان سود ببریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تکذیب هرگونه مذاکره بین او و روزبه چشمی، تصریح کرد: من با چشمی صحبتی نداشته ام و بعید می دانم از وجود ایشان استفاده کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا قرار است دستیار ایرانی جدید به کادر فنی آبی پوشان اضافه شود، اظهار داشت: هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم. اگر استراماچونی پیشنهاد بدهد آن را بررسی می کنیم. اگر زرینچه در این مورد حرفی زده امکان دارد زرینچه نظر شخصی خودش را گفته و چنین چیزی هنوز نیست. که اگر استراماچونی به ما اعلام کند، آن را بررسی می کنیم.

فتحی در خصوص صحبت های دروازه بان این تیم بعد از تمدید قرارداد و تزریق کمی از مبلغ قراردادش برای حل مشکل پاتوسی گفت: آقای حسینی آدم شوخ طبعی هستند! وریا غفوری و حسینی دو بازیکن خوب ما هستند و برای فصل بعد بها آنها قرارداد بستیم اما اینکه پول بازیکن دیگری را به ایشان بدهیم، خیر نداده ایم.

او درباره شایعه عقد قرارداد استقلال با گلر تاتنهام انگلیس اضافه کرد: گلر تاتنهام؟! احتمالا نه! گلر لیورپول را می آوریم! نه باید بگویم اینها شایعاتی است که در فضای مجازی مطرح می شود.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره مطالبات این باشگاه از انتقال و حق رشد بازیکنان سابق نظیر صیاد منش، تیام و حسینی ادامه داد: در خصوص تیام و صیادمنش تقریبا در حال تسویه هستیم. هنوز پول عجمان تسویه نشده و مقدار پول کمی از پول سید مجید حسینی مانده. ادامه پول صیادمنش هم به زودی پرداخت می شود.

وی درباره هزینه های کمپ استقلال در ترکیه اظهار داشت: استقلال کمپ خوبی را گرفته و پولی برای این موضوع پرداخت نکرده. ما فعلا پولی را برای این کار نداریم و یکی از هواداران استقلال کمپ را به رایگان در اختیار استقلال قرار دادند و هزینه آن را تامین کردند.

فتحی درباره خرید دروازه بان دوم برای این تیم گفت: دروزاه بان اول و دوم نداریم و این مورد انتخاب سرمربی تیم است. ما فعلا دو دروازه بان خوب سید حسین حسینی و نورالهی داریم و یک دروازه بان از تیم امید و جوانان به ما اضافه شده که با تشخیص سرمربی درون دروازه بازی خواهند کرد.

وی در پایان گفت: رحمتی از بازیکنان خوب و قدیمی استقلال است و من به شخصه بسیار علاقه داشتم آقای رحمتی را در تیم حفظ کنیم ولی انتخاب پدیده انتخاب خود آقای رحمتی بود و در این خصوص صحبتی نداشتیم.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...) سایر خبرهای داغتصاویری جادویی از بازی کردن کودکان سراسر جهان دروازه‌بان جنجالی تراکتور در آستانه بازگشت؛ تبرئه شد؟ زندانیان، هر روز بیشتر از دیروزجام ملت‌های آفریقا؛صعود ساحل عاج با گلزنی بازیکن لیگ برتریمحمد هاشمی: صداوسیما در زمین دشمن بازی می‌کند نویسنده«گاندو»: پرونده جیسون رضاییان از دستگیری تا پایان مو به مو عین واقعیت بودجام جهانی فوتبال هفت نفره؛ نخستین شکست ایران برابر آمریکانگهداری از «گاندو » غیرقانونی و جرم است خداحافظی گمرک از کاغذبازی با همسایه‌هاروسیه: به تبادلات تجاری خود با ایران ادامه می‌دهیم/ به اینستکس نیازی نداریم شارلیز ترون باردیگر تروریست می‌شود/جزییات تازه از«سریع و خشمگین۹» شتاب بورس گوشه‌نشینی دلا‌رسایر خبرهای داغ

اگر شما هم می خواهید مدیر باشید کلیک کنید

ثبت نام خرید سیمکارت با 75 درصد تخفیف!

انوع کاندوم تاخیری + تنگ کننده واژن

قسطی جهیزیه بخرید

فروشگاه آنلاین قطعات یدکی لوازم خانگی

طراحی گرافیکی فقط با 20 هزار تومن

اگر اینستاگرام یا تلگرام دارید کلیک کنید

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

افزایش فالور اینستاگرام/کمترین هزینه

اتوماسیون اداری

تور بلیط باکو،هر هفته دوشنبه،پنجشنبه

قرعه کشی باور نکردنی پنبه ریز !!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، حکم کمیته انضباطی مانع از حضور سید حسین حسینی در دیدار حساس امروز میان تیم‌های استقلال و تراکتور شده است. بازیکنی که در پایان دیدار با آلومینیوم با یک جلسه محرومیت تعلیقی روبرو گردید، اما مصاحبه او پس از دیدار با شمس آذر منجر به فعال شدن این محرومیت شد.

با این وجود، حسینی تصمیم گرفت تا بجای خانه‌نشینی و تماشای مسابقه از پای گیرنده‌های تلویزیونی، استقلال را برای دیدار با تراکتور همراهی کند. کاپیتان آبی‌ها به همراه سایر اعضای تیم راهی تبریز شد و اکنون نیز در ورزشگاه حضور دارد.

حسینی که باید این مسابقه را از جایگاه ویژه تماشا کند، امیدوار است تا استقلال بتواند با برتری در این مسابقه صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • حماس پیشنهاد مصر را پذیرفت؛ بهترین است | توافق قریب‌الوقوع است؟
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • ۶ قرارداد برای صادرات محصولات تولیدی همدان در نمایشگاه ایران اکسپو امضاء شد
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!