Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، حمید عسکری، فرمانده سپاه ناحیه سنندج امروز، 18 تیرماه جاری در نشست هماهنگی بسیج فرهنگیان و دانش آموزان با تشکر و قدردانی از مدیران نواحی آموزش و پرورش که با همکاری و همدلی توانسته‌اند برنامه‌های مشترک بسیج و آموزش و پرورش را هدایت کنند و نقش پررنگ فرهنیگان شهرستان سنندج دراجلاسیه و کنگره 5400 شهید استان کردستان و همچنین پوشش خبری رسانه‌ها که با همکاری و همیاری فرهنگیان تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه ناحیه سنندج به اهداف تربیتی بسیج پرداخت و افزود: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور و طرح هجرت3 و طرح اوقات فراغت در تعطیلات تابستانی تربیت صحیح و اسلامی دانش‌آموزان است.
وی بیان کرد: در واقع بسیج در راستای اهداف تربیتی خود اجرای این طرح‌ها را برای مهارت‌افزایی، دانش و تربیت دانش‌آموزان در اولویت قرار داده است.

عسکری به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و عنوان کرد: رهبر انقلاب با ترسیم بیانیه گام دوم که جوانان و نوجوانان را مخاطب قرار داده است و بسیج در اجرا و پیاده کردن و تشریح این نقشه راه نقش مؤثری داشته است.
وی اعلام کرد: امیدواریم بتوانیم در فصل تابستان جهت تشریح گام دوم مربیانی را تربیت و آموزش داد تا نقش پررنگ جوانان و نوجوانان در سرنوشت و آینده خود را غنی بخشیم.
یادآور می‌شود؛ در پایان جلسه اعضا در مورد طرح هجرت سه و اردوهای جهادی در فصل تابستان نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند و پیرامون دستور کار جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان سیاسی اردوی راهیان نور حمید عسکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،عبدالرسول پورعباس افزود: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی گفت: در سیل اخیر در حاجی اباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ظرف سه هفته  آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان اخذ می شود تاحقی ضایع نشود .

  رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پور عباس با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می کند افزود: با هماهنگی که با استاندار ،فرماندار ،نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برقرار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت