Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقاملایی گفت: شهردار گرگان برای یک سال و نیم باقی مانده از عمر شورای شهر سه الی پنج پروژه شاخص مثل سورتمه، پارک بازی و... را به عنوان پروژه شاخص مطرح کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حمیدرضا آقاملایی» امروز( سه شنبه 18 تیر) در بیست و ششمین جلسه گردشگری و بافت‎تاریخی گرگان اظهار کرد: استان گلستان با مرکزیت شهر گرگان بنا است یکی از استان‎های گردشگر پذیر باشد و مدت‎ها است که در شهرداری بحث پروژه‎های مهم گردشگری مطرح است و از  افرادی که با این پروژه‎ها مرتبط بودند در این جلسه دعوت کردیم تا شرایط این پروژه‎ها را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان ادامه داد: در این جلسه به دنبال این هستیم که بدانیم که پروژه‌های شهر گرگان در کدام مرحله است و مشکلاتی که برای کلنگ‎زنی این پروژه‎ها وجود دارد چیست؟ و بدانیم که این پروژه در چه زمانی به اتمام می‎رسد؟.

 

آقاملایی بیان کرد: نیاز است که مدیران شهرداری گزارشی از میزان پیشرفت پروژه‎های گردشگری ارائه کنند که چه زمان به سرانجام می‌رسد، نیت ما این است که کمک کنیم پروژه‎های شهرداری به نتیجه برسد و باید مشکلات این پروژه‎ها را بررسی کنیم.

 

وی یادآور شد: کمتر کمیسیونی است که اعضای شورا حداکثر حضور را در آن داشته باشند و امروز هفت عضو  از 9 عضو شورا در این جلسه عضور یافتند و این مهم دغدغه اعضای شورای شهر را نسبت به پروژه‎های شهری نشان می‎دهد.

 

آقاملایی به پروژه شهربازی مدرن اشاره کرد و گفت: این جلسات را باید زودتر از اینها برگزار می‎کنیم و این جلسات نشان می‎دهد که فاصله از میان حرف تا عمل زیاد است و بحث زمان‎بندی در انجام پروژه‎ها بسیار حائز اهمیت بوده و باید نشستی با سرمایه‎گذار برگزار شده و زمانی برای اینکه طرح از سوی سرمایه‎گذار ارائه شود بیان شود.

 

وی گفت: مجوزهای تله کابین باید نهایی شود و اگر مشکلی برای اجرای این پروژه است باید آن را حل کنیم.

 

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: پروژه پارک بازی یکی از پروژه مهم است و در جلسه بعدی با خروجی در مورد این موضوع صبحت خواهیم کرد.

 

آقاملایی با بیان اینکه برای هر پروژه یک کارگروهی تشکیل شود، یادآور شد: پیشنها دمن به آقای دادبود شهردار این است که برای یک سال و نیم باقی مانده از عمر شورا سه الی 5 پروژه شاخص مثل سورتمه، پارک بازی و... به عنوان پروژه شاخص مطرح کند و به شخص برای به نتیجه رسیدن آن در استان و خارج از استان پای کار خواهم بود.

 

وی یادآور شد: برای پیگیری یک تا دو پروژه شخصا از گرگان تا تهران پای کار هستم و برای رفع موانع این پروژه‎ها به شهرداری کمک خواهم کرد.

 

این عضو شورای شهر گرگان بیان کرد: شهرداری پروژه شاخص را معرفی کند و پروژه به معنای واقعی باشد و یک کارگروه سه تا هفت نفره را  برای هر پروژه مشخص کردیم و به عنوان اعضای کارگروه به دنبال رفع موانع باشند.

 

آقاملایی گفت: شهردار در مصاحبه‎های مختلف در مورد این پروژه‎ها صحبت کردند و در این جلسه باید موانع مطرح شود و بیان کنیم چه مشکلاتی وجود دارد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس شیراز زلزله مسجدسلیمان هلال احمر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ حجت الاسلام ارزانی روز حضرت شاهچراغ ع عضو شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم