Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) قم‌تپه تبریز از برگزاری جشن دهه کرامت در پارک سربازان گمنام خبر داد.

«حسن سبب‌کار» در گفت‌وگو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان به تشریح ویژه برنامه های دهه کرامت این مرکز پرداخت و اظهار داشت: همزمان با ایام جشن و سرور میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) برنامه های مختلفی از سوی جوانان مسجدی این منطقه پیش‌بینی و اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسؤول کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) قم‌تپه تبریز با بیان این‌که برنامه‌ها با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اجرایی می‌شوند، افزود: بر این اساس؛ جشن دهه کرامت با برنامه های مختلف شاد و معنوی از ساعت 17 تا 20 چهارشنبه ۱۹ تیر در پارک سربازان گمنام برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قرار است جشن دهه کرامت در پارک سربازان گمنام قم‌تپه با اجرای ویژه برنامه های مختلف از جمله مولودی‌خوانی، قرائت صلوات خاصه امام هشتم، مسابقه نقاشی ویژه کودکان، مسابقات فرهنگی و ورزشی برای نوجوانان و جوانان و ... برگزار شود.

سبب‌کار افزود: جشن دختران آفتاب نیز با هدف تجلیل از دختران محجبه و نمونه کانون و همچنین هم‌نامان حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود، ضمن این‌که قرار است همزمان با جشن دهه کرامت ایستگاه صلواتی کریمانه با هدف پذیرایی بیش از هزار نفر از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت برپا شود.

 

 

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس شیراز زلزله مسجدسلیمان هلال احمر حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ حجت الاسلام ارزانی کانون های فرهنگی هنری مساجد جشن های دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

خبرنگار: محمد حسین زارع زردینی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228476 برچسب‌ها استان یزد شهید گمنام یادواره فرهنگی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت