Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@04:22:40 GMT

لزوم تشکیل انجمن طراحان مد و لباس در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۷۲۶۸

لزوم تشکیل انجمن طراحان مد و لباس در قزوین

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: با تشکیل انجمن طراحان مد و لباس، تمام طراحان این حوزه در استان قزوین دربر گرفته می‌شوند و مشکلات صنعت لباس و تولید انبوه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، ناصر ایزدفر امشب در مراسم اختتامیه جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی «دُرّ آسمانی» شهرستان آبیک با تقسیم هنر به هنرهای زیبا و کاربردی اظهار کرد: هنرهای زیبا، تک‌بعدی و منحصر هستند و هنرهای کاربردی برای تولید انبوه هستند و حتی ازهنرهای زیبا بسیار مشکل‌تر و سخت‌تر بوده و باید زیبایی و کاربردی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام هنرمندانی که در زمینه طراحی لباس و پارچه و دوخت فعالیت می‌کنند، هنر کاربردی را به پیش می‌برند و لازم است هم تولید انبوه  و هم عناصر زیبایی‌شناسانه در این هنر وجود داشته باشد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: اگر فعالیت در عرصه البسه و طراحی دوخت به تولید انبوه نرسد، در  مرحله طراحی باقی می‌ماند.

ایزدفر اضافه کرد: عدم ایجاد رابطه  بین طراح لباس و تولید انبوه، حلقه مفقوده در صنعت تولید و طراحی لباس و دوخت محسوب می‌شود و لازم است جهت‌گیری هنرمندان طراح لباس، پارچه و دوخت به سمت و سوی تولید انبوه باشد.

وی با بیان اینکه انجمن طراحان مد و لباس در استان قزوین نداریم، خاطرنشان کرد: با تشکیل این انجمن در استان قزوین، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت مالی و معنوی خواهد کرد اما به موسسات چند نفره نمی‌توان مساعدت کرد.

این مسئول اذعان کرد: با تشکیل انجمن طراحان مد و لباس، تمام طراحان لباس استان قزوین دربر گرفته می‌شوند و مشکلات صنعت لباس و تولید انبوه در جامعه سر و سامان بخشیده می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به پتانسیل‌های خوب هنری در شهرستان آبیک و وجود هنرمندان برجسته در این شهرستان افزود: نخستین جشنواره تئاتر خیابانی استان  قزوین در شهر آبیک برگزار شده و دو دوره این شهرستان در جشنواره بین‌المللی فجر حضور داشته  است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تئاتر زیبایی مد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم

فرمانده سپاه استان قم، گفت: باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان قم، اظهار داشت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی افزود: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده شود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم، بیان کرد: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

وی تصریح کرد: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

موحد تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان بسیجی برای رونق تولید دانش بنیان استان استفاده شود.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش‌بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان‌ها برگزار می شود، تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح‌ها خواهند بود.

وی عنوان کرد: مهم است که دانش‌آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

به گزارش تسنیم، در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • قیمت سیب زمینی در تهران به کیلویی ۵۵ هزار تومان رسید
  • سیب‌زمینی کیلویی چند؟
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم