Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو از فعالیت های بازیکن تبریزی تیم «خزر جنوب» تمجید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، علی خادم از فوتبالیست های بلندقامت تبریزی است که با داشتن سابقه حضور در تیم های جوانان و امید تراکتورسازی این روزها در باکو توپ می زند.

فعالیت های این بازیکن جوان همواره مورد حمایت سفارت خانه جمهوری اسلامی ایران در باکو قرار داشته است به گونه ای که خود جواد جهانگیرزاده سفیر ایران در باکو و سیدعلی موسوی معاون سفیر و رئیس دیپلماسی و مطبوعاتی سفارتخانه ایران در باکو در اغلب دیدارهای تیم خزر جنوب که علی خادم به عنوان سنگربان در آن بازی می کند به عنوان تماشاگر حضور داشته اند و تلویزیون باکو نیز از حضور سفیر در این دیدارها به نیکی یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی خادم، متولد سال ۶۸ تبریز بوده و به مدت دو فصل است که در لیگ حرفه ای باکو و در تیم های یاسامال و خزر باکو به صورت حرفه ای سنگربانی این تیم ها را بر عهده دارد.

او به عنوان لژیونر ایرانی که از تیم های متعدد جمهوری آذربایجان پیشنهاد همکاری دارد اکنون به عنوان مدیر آکادمی باشگاه خزر جنوب مشغول است.

تیم «خزر جنوب» که علی خادم بازیکن تبریزی را در خدمت دارد در این فصل به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر جمهوری آذربایجان دست یافت.

علی خادم، اکنون به عنوان مدیر آکادمی فوتبال «خزر جنوب» مشغول به کار است و به تازگی در حال عقد قرارداد با یک مربی مجرب و کارآزموده تبریزی است تا از دانش وی در باکو بهره بگیرد. این آکادمی در سه بخش فوتبال، فوتسال و مدرسه فوتبال فعالیت می کند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت هلال احمر مسجد جشن های دهه کرامت آیت الله حسینی شاهرودی حجت الاسلام ارزانی اردبیل مسجدسلیمان برجام خزر جنوب خادم باکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟