Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته دوم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت دیدار پیگیری خواهد شد. ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته دوم لیگ برتر فوتسال امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی این هفته تیم گیتی‌پسند اصفهان میهمان حفاری اهواز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان حمید بی‌غم که در هفته نخست در عین ناباوری مقابل هایپر شهر شاهین‌شهر متوقف شدند،  این هفته به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل خود خواهند بود تا در همین ابتدای راه از قافله مدعیان عقب نماند.

همچنین در این هفته تیم مس سونگون،‌ مدافع عنوان قهرمانی نیز در اولین بازی خانگی خود در این فصل میزبان ستارگان ورامین خواهد بود. هر دو تیم مس سونگون و ستارگان ورامین در نخستین بازی فصل خود به ترتیب مقابل اهورای بهبهان و فرش‌آرا مشهد به پیروزی رسیده‌اند و با پیروزی در این مسابقه می‌توانند به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

چهارشنبه 19 مرداد – ساعت 18

* سوهان محمدسیمای قم – لبنیات ارژن شیراز، ساعت 17
داوران: علی حفیظی، ولی امجدی، مجتبی بختیاریان و رضا پورشایگان

* مقاومت شهرداری البرز – شهروند ساری، ساعت 18
داوران: کمال بایزیدی، انور ابراهیم‌پور، کاظم مرادی و هادی ترابی

* فرش‌آرای شیراز – سن‌ایچ ساوه، ساعت 18
داوران: محمدعلی ترحمی، میلاد حمزه، مرتضی شعبانی و حسینعلی محمدنژاد

* مس سونگون ورزقان – ستارگان ورامین، ساعت 18
داوران: مجید اکبری، مصطفی کرد، فرزین صالح و مهدی کرد

* آذرخش بندرعباس – شاهین کرمانشاه، ساعت 18
داوران: حسین امیری، عبدالرحیم محمدی، محمدمهدی حقوقی و جواد دهقان

* هایپرشهر شاهین شهر – اهورا بهبهان، ساعت 18
داوران: علیرضا رمضانی، محمد داودپور، حمید سلیمانی و ولی‌الله رضایی

* شرکت ملی حفاری – گیتی‌پسند اصفهان، ساعت 18
داوران: محمود نصیرلو، حمیدرضا  طیب طاهری، محسن وحدانی و محمد شرونی

دلیل عدم استفاده از توپ‌های جدید در هفته نخست لیگ برتر فوتسال چه بود؟

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش ورزش سه، احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال و سازمان لیگ در قسمتی از مصاحبه ای که با خبرنگار ورزش سه داشته است، تاریخ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران را اعلام نمود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی سازمان لیگ، 22 تیرماه هفته نخست لیگ برتر پیگیری خواهد شد و پس از شش هفته با توجه به حضور تیم ملی فوتسال در جام جهانی و برپایی اردوهای آماده‌سازی، لیگ باشگاهی به تعطیلی کشیده می‌شود.

اصولی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه پیرامون شروع فصل جدید لیگ برتر و برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتسال گفت: «طبق برنامه‌ریزی که در  سازمان لیگ فوتسال انجام شده ، لیگ برتر امسال  از ۲۲تیرماه شروع می‌شود و بعد از 6 هفته رقابت، مسابقات برای برگزاری اردوی تیم ملی اعزامی به جام جهانی متوقف خواهد شد. البته با توجه به برگزاری مسابقات کافا ممکن است تغییرات دیگری ایجاد شود که حتماً اطلاع‌رسانی می‌کنیم. بدون هیچ تردیدی ما در تیم ملی دسترنج باشگاه‌ها را در اختیار داریم و قدردان مدیران و مربیان باشگاه‌ها هستیم که سهم آنها در هر موفقیت ملی و همین قهرمانی اخیر غیرقابل انکار است. و خودم را مکلف به تقدیر و تشکر از همه باشگاهها در همه لیگ ها بخصوص لیگ برتر میدانم البته ناگفته نماند که روسای هیات های فوتبال در سراسر کشور هم چه در برگزاری لیگ و چه در کشف و شناسایی استعداد های فوتسال نقش بی بدیلی دارند که از تک تک همکارانم در هیات های فوتبال در سراسر کشور سپاسگزارم . ما کاملا درک می‌کنیم که تغییر در برگزاری لیگ برای باشگاه‌ها دشواری به همراه دارد اما قطعاً ارائه نمایش‌های باکیفیت تیم ملی در جام جهانی به ارتقای فوتسال ایران، ایجاد فرصت بیشتر برای لژیونر شدن بازیکنان و مربیان و ... کمک می‌کند. در یک جمله بایدعرض کنم ، موفقیت تیم ملی، موفقیت همه است.»

گفتنی است تیم گیتی پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات به شمار می‌رود و همچنین تیم مس سونگون ورزقان با پنج قهرمانی، دو نایب قهرمانی و دو جایگاه سومی، پُرافتخارترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه فعالیت تیم‌های مختلف برای حضور در فصل پیش رو آغاز شده ، شاهد یک رقابت جذاب باشیم.

دیگر خبرها

  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد در سوپر لیگ کاراته
  • پیگیری سوپر لیگ کاراته با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی