Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری شامگاه سه شنبه در اولین نشست رؤسای انجمن‌های اسلامی استان زنجان در محل تبلیغات اسلامی، بر توسعه کیفی و کمی انجمن‌های اسلامی در استان زنجان تأکید کرد و افزود: تا پایان سال ۹۸ باید به این مهم توجه ویژه شود.

وی اظهار کرد: توجه به کیفیت انجمن‌های اسلامی در پیشبرد اهداف انجمن‌ها بسیار مهم است و باید انجمن‌های اسلامی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاق و اعتیاد با برنامه و نگاه عمیق‌تر وارد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری به بحث اقتصاد مقاومتی بسیار تأکید دارند، گفت: طبق منویات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی باید فرهنگ‌سازی شود و به الگوی مصرف، تولید داخل بهاداده شود.

صفی یاری تأکید کرد: انجمن‌های اسلامی در بحث فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی ورود کنند و بچه‌ها مسئولیت‌پذیر تربیت و پرورش داده شوند.

انجمن‌های اسلامی جدی گرفته شوند

وی بابیان اینکه باید مسئولان انجمن‌های اسلامی رویکرد محله محور را مدنظرقرار دهند، گفت: باید انجمن‌های اسلامی در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی به جد وارد کار شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه در بحث رویکردی تبلیغات اسلامی در دوره جدید نگاه متفاوتی به انجمن‌های اسلامی دارد، گفت: باید انجمن‌های اسلامی جدی گرفته‌شوند و آنها را فرصت تلقی کنیم.

صفی یاری بابیان اینکه از انجمن‌های اسلامی به‌عنوان یک ظرفیت استفاده کنیم، ابراز کرد: توجه و بها دادن به انجمن‌های اسلامی در پیشبرد برنامه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر است.

وی به فعالیت کانون‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: این کانون‌ها از نظر کمی بررسی و تحلیل شدند و تعداد این کانون‌ها امروز به ۲۰ کانون رسیده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان انجمن‌های اسلامی را به‌عنوان ارکان تأثیر گذار سپهر فرهنگی و تبلیغی نظام اعلام کرد و گفت: در استان باید فعالیت انجمن‌های ازنظر کیفی و کمی تقویت شود.

صفی یاری گفت: زیرساخت‌های آماده برای انجمن‌های اسلامی در استان زنجان وجود ندارد و شناخته شده نیست و نسبت انجمن‌های اسلامی با ارگان‌ها و نهادها باید مشخص شود.

وی ابراز کرد: انجمن‌های اسلامی در حوزه فرهنگی در شهرک‌های صنعتی باید وارد کار شوند و مسئولان این ارگان هم موافقت لازم را اعلام کرده اند.

رویکرد جدید تبلیغات اسلامی محله محور است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بابیان اینکه رویکرد جدید تبلیغات اسلامی محله محور است، گفت: در واقع محله مسجد محور طرح جدید تبلیغات اسلامی است و باید مدیریت صحنه فرهنگی و تبلیغی یک محله تمام‌قد با هر آنچه که در محله است را بر عهده بگیریم.

صفی یاری تصریح کرد: نقش انجمن‌های اسلامی در یک محله شهری و روستایی مشخص شود و در شهر زنجان به نسبت جمعیت چند محله به‌عنوان هدف انتخاب شود و انجمن‌های اسلامی نقش خود را در این محله‌ها مشخص کنند.

وی گفت: ظرفیت‌های موجود در محله‌ها مشخص شود و در بعد اصنافی و یا بعدهای دیگر انجمن‌های اسلامی واردشده و فعالیت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مردمی سازی تبلیغ رویکرد جدید تبلیغات اسلامی است و کارهایی که انجام می‌شود سیستمی‌تر خواهد بود و استراتژی مردم‌سالاری فرهنگی و تبلیغی با رویکرد جدید موفق خواهد شد و باید نقش تعریف شود.

صفی یاری به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک تکلیف فوق‌العاده مهم و اساسی است و مقام معظم رهبری به همه ارگان‌ها و تک تک افراد محول کرده است و باید تکلیف خود را به خوبی انجام دهیم.

گام دوم انقلاب ریل گذاری شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گام دوم انقلاب ریل گذاری شود، بیان کرد: از آغازین روزهای دهه پنجم انقلاب اسلامی نگاه مهم و زیرساختی مقام معظم رهبری در بحث انقلاب اسلامی در قالب بیانیه و پیام مطرح شد که بسیار مهم است.

صفی یاری افزود: تمدن نوین اسلامی ذیل نگاه عصر ظهور باید موردتوجه باشد و انجمن‌های اسلامی باید در این بیانیه برنامه عملیاتی داشته باشند.

صفی یاری اعلام کرد: پیام این بیانیه تذکر و یادآوری به نسل جوان است که به گذشته ۴۰ ساله نگاه کنند چراکه این انقلاب مسیر زیاد و مشکلات زیادی را طی کرده است و باید گام اول انقلاب و عظمت و عزت این انقلاب به مردم به خوبی بیان شود.

وی افزود: هرکس باید طبق گام دوم، خود را تطبیق داده و فعالیت کند و برنامه امسال تبلیغات اسلامی استان نیز طبق بیانیه گام دوم تبیین و تعریف‌شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: کلیدواژه‌های گام دوم انقلاب تبدیل به برنامه شده و اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

صفی یاری افزود: انقلاب اسلامی باید نظام اسلامی را نیز داشته باشد و نظام اسلامی شکل‌گرفته، ولی امروز باید محور خودآگاهی تاریخی موردتوجه قرار گیرد و یک تکلیف است و باید نسل جدید را به یک تحلیل درست و منطقی از انقلاب اسلامی برسانیم.

کد خبر 4662686

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • فرهنگستان ظرفیتی برای دغدغه انقلاب فرهنگی در مسیر تمدن نوین است
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور