Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در نخستین دیداری که کالدرون روی نیمکت این تیم نشسته بود به مصاف نیروی زمینی رفت، کالدرون اگرچه در نیمه نخست از ترکیبی متفاوت نسبت به سال گذشته بهره می برد، اما در نیمه دوم را با این نفرات آغاز کرد :علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‎زاده، محمد انصاری، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، فرشاد احمدزاده، مهدی ترابی، علی علیپور و امین اسدی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکی در این موضوع نیست که ترکیب نیمه دوم به نظر میرسدهمان ترکیب اصلی و مورد علاقه برانکو است که مرد آرژانتینی با بازی دادن همزمان آنها نشان دادبه این بازیکنان علاقه دارد و علی رغم گلزنی ، شاید بجای  اسدی یک مهاجم دیگر و یا عالیشاه فیکس شود.نکته دوم نیز این است که بی تردید کالدرون در اردوی ترکیه شناختش برای ترکیب فیکس بهتر خواهد شد.

گفتنی است در این دیدار که پرسپولیس با 2گل پیروز شد در ابتدا نیمه نخست پرسپولیس با ترکیبی که به نظر می رسد ترکیب دوم سرخپوشان است، به شرح زیر وارد زمین شد: بوژیدار رادو شوویچ، محمد حسین کنعانی‌زادگان، حسین ماهینی، احسان حسینی، آدام همتی، محسن ربیع‌خواه، محمد نادری، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و مهدی شریفی.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس ترکیه فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۷۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی

به گزارش "ورزش سه"، محبی با در بازی با فاکل دچار کشیدگی لیگامنت روی پا مواجه شده و به همین دلیل سه بازی اخیر تیمش را از دست داده است. این مصدومیت مشابه آسیب‌دیدگی پیام نیازمند و‌ البته خفیف تر از سنگربان سپاهان است که به همین دلیل 5 نزدیک به یک ماه و نیم از ترکیب سپاهان دور ماند.

ستاره تیم ملی که این روزها روند درمانی خودش را طی می‌کند به نظر می‌رسد دیدار فردای تیمش برابر اورنبرگ که‌ محمد‌ قربانی را هم در ترکیب دارد را هم از دست بدهد و پس از آن به تمرینات گروهی تیمش اضافه شود .

محمد‌ محبی ستاره سابق سپاهان و استقلال فصل خوبی را چه در عرصه باشگاهی و چه در عرصه ملی پشت سر می‌گذارد و موفق شده در عرصه باشگاهی این فصل برای روستوف ۷ گل ۴ پاس گل و ۲ پنالتی را برای تیمش بگیرد و با دبل در دو بازی عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته را به دست آورد و در بین نامزدهای بهترین بازیکن سال روسیه نیز قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن