Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو، در حاشیه نشست اعضای کمیسیون‌های کمیته ملی المپیک در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: همایش خوبی بود و برای اولین بار بود که برگزار می‌شد. کمیسیون‌های کمیته المپیک دور هم جمع شدند و اهداف خوبی تبیین شده و ان‌شاءالله ادامه داشته باشد و حمایت شود از افکار و برنامه‌هایی که توسط اعضای کمیسیون ارائه می‌شود، چرا که قطعا در توسعه و تعمیم ورزش در کشور و تقویت ورزش قهرمانی بسیار کارساز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم این اهداف و برنامه‌ها عملی و اجرایی شود چون قطعا اگر بسیاری از افکار و برنامه‌ها که ثمره ده‌ها سال  عمر و سرمایه‌ ورزش کشور است اگر اجرایی شود ما شاهد یک حضور چشم‌ گیر در عرصه ورزش قهرمانی خواهیم بود.

او ادامه داد: در سال قبل از المپیک هستیم و رشته‌ای هم هستیم که مردم بسیار از آن توقع دارند به دلیل اینکه ما هیچ‌کدام از حضورهای‌مان در المپیک بدون مدال نبوده و از ابتدا تا آخرین المپیک همیشه به لطف خدا توانستیم برای ورزش ایران مدالی را صید کنیم. مردم خیلی توقع دارند و برای ما سال سختی است هم کسب سهمیه المپیک و پس از آن هم یک حضور قدرتمند در المپیک که نیاز به حمایت داریم از تمامی ارکان و نهادهای ورزشی و اجرایی کشور که امیدواریم سال قبل از  المپیک کمک‌مان کنند که بتوانیم برنامه‌های‌مان را اجرا کنیم.

پولادگر افزود: مشکل مالی یک اپیدمی است و همه دست به گریبان آن هستند و ما هم مستثنی نیستیم و در رابطه با مشکل تحریم‌ها اولین ترکش آن به تیم ملی ما خورد. چند نفر از قهرمانان و ستاره‌هایمان که فکر می‌کردیم در مهم‌ترین رویداد قبل از المپیک یعنی مسابقات جهانی می‌توانند امتیاز بالایی برای رنکینگ جهانی‌شان و کسب سهمیه کسب کنند در یک توطئه شوم و ناجوانمردانه توسط دولت انگلیس محروم شدند البته کمیته المپیک پیگیر است که ان‌شاءالله بچه‌ها به حقوق پایمال شده‌شان دست پیدا کنند. هم ما پیگیر هستیم و هم کمیته ملی المپیک پیگیری می‌‌کند این موضوع را تا از مسیر قانونی‌اش به نتیجه برسد.

او درمورد وضعیت لیگ تکواندو نیز گفت: لیگ در رده‌های سنی پایه رشدی داشته و خدا را شکر الان استارت زده شد در رده نونهالان و خردسالان و ان‌شاءالله ادامه پیدا خواهد کرد تا پایان لیگ.

رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص دعوت از باشگاه‌های برتر برای حضور در لیگ عنوان کرد: ما همیشه دعوت می‌کنیم و متأسفانه سیاست مدیریت این باشگاه هاست که همیشه در طول این سالها و همیشه گفتم ما بسیاری از باشگاه‌های مطرحمان باشگاه نیستند و فقط یک تیم فوتبال هستند و اسم خودشان را گذاشتند باشگاه. باشگاه به جایی گفته می‌شود که چندین رشته ورزشی را سرمایه‌گذاری و فعالیت کند من واقعا این توقع را دارم که در رشته‌هایی مثل رشته ما که دارای مدال المپیکی است و جایگاه خوبی در  جهان دارد  که باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنند. قطعا سرمایه‌گذاری باشگاه‌ها در توسعه امر قهرمانی کمک خواهد کرد و می‌تواند ما را جلو بیاندازد کما این که من این افتخار را دارم که عنوان کنم ما لیگ 23 ساله‌ای داریم که حضور مداوم‌مان در رده‌های مختلف سنی مخصوصا سن پایه مدیون و مرهون همین مسابقات لیگ باشگاه‌هاست که به طور منظم طی این 23 سال به‌رغم همه نوسات اقتصادی  کشور توانستیم برگزار کنیم و تداوم داشته و ثمره آن را می‌بینیم. خانم مهلا مومن زاده با 17 سال سن در 3 رده سنی دارای مدال آسیایی و جهانی است.

پولادگر در پایان خاطر نشان کرد: لحظه‌ها و ساعت‌ها را در سال قبل از المپیک نباید از دست بدهیم و نیاز به حمایت همه جانبه داریم. تا بتوانیم توقع مردم عزیزمان را در المپیک برآورده کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو جهان دولت شکر برنا خبرگزاری برنا محمد پولادگر تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند

با صرف درست و هدفمند منابع و هزینه‌ها، احتمال ثمردهی و موفقیت استارت آپ‌ها افزایش یافته و با سرعت بیشتری شاهد تحولات فناورانه و رشد نوآوری در جزیره کیش خواهیم بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، درخصوص لزوم هدایت دقیق فعالان حوزه نوآوری در جزیره کیش، باید از بین حدود 2500 حوزه فناورانه موجود در کشور که برای آنها وقت و سرمایه صرف شده است، به سمت فناوری‌هایی پیش رفت که تنها در جزیره کیش امکان رشد و توسعه آنان وجود داشته باشد. این در حالی است که سرمایه‌گذاران هم به واسطه فرصت‌های قابل توجه کیش در این زمینه رغبت بیشتری جهت سرمایه‌گذاری پیدا خواهند کرد.‎

‎علیرضا فراهانی روز یکشنبه در نشستی در همین رابطه در خصوص زمینه‌های جذاب فعالیت نوآورانه در این جزیره، اظهار داشت: از جمله فناوری‌های نوآور که به سرعت می‌تواند در جزیره کیش توسعه یافته و به نتیجه برسد، حوزه‌هایی است که ارتباط مستقیم با دریا دارد. به عنوان مثال در حوزه شیلات می‌توان به بحث گیاهان و جانوران دریایی، دارویی و استحصال انرژی از امواج دریا اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه نوآوری در جزیره کیش نیاز به شتاب و قدرت فزاینده دارد، تا توسعه و تحول در جزیره نمود بیشتری پیدا کند، افزود: از دیگر جذابیت‌های جزیره کیش برای نوآوری با قابلیت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری است.گردشگری به عنوان یک مزیت جدی در کشور می‌تواند با چاشنی نوآوری همراه شده و در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری تفریحی و یا گردشگری سلامت فعالیت کند.

سرپرست مؤسسه علوم و فنون کیش تصریح کرد: از آنجا که کشور ما قابلیت ارائه خدمات باکیفیت و نسبتاً ارزان را در حوزه سلامت دارد، لذا اقبال بسیاری دربین کشورهای همسایه دارد، از این رو جزیره کیش با توجه به ظرفیت‌های خود می‌تواند شرایط حضور شرکت‌های نوآور در این حوزه را فراهم کرده و ضمن کمک به توسعه گردشگری، سلامت بازدهی زودهنگامی را نیز برای آنان به همراه داشته باشد.‎

فراهانی، حوزه انرژی را از دیگر ظرفیت‌های معرفی کیش به عنوان پایگاه نوآورانه دانست و گفت: منابع گازی و نفتی زیادی در کنار جزیره کیش تمرکز پیدا کرده است، که این امر می‌تواند یک امکان بی‌نظیر جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان و ارائه ایده‌های نو با قابلیت اشتغال‌زایی و خلق پول را فراهم آورد.‎ حوزه فناوری اطلاعات نیز از دیگر حوزه‌های دارای جذابیت و مزیت در بحث نوآوری است و ما در جزیره کیش می‌توانیم سرمایه‌گذاری و حمایت‌های جدی نیز از این حوزه داشته باشیم.

وی ابراز داشت: فعالیت در این حوزه برای شروع نیاز به سرمایه‌گذاری، تجهیزات و فضای خاصی جز فراهم بودن بستر ارتباطات و اینترنت نداشته، از این جهت جزیره به لحاظ شرایط آب و هوایی و آرامش ذاتی می‌تواند بستر خوبی جهت مستقر شدن فعالان حوزه فناوری اطلاعات از جمله هوش مصنوعی، نرم‌افزار، سرویس‌های ابری و سایر زمینه‌ها جهت رشد و توسعه این بخش باشد.

‎وی در خصوص خدمات و حمایت‌های مرکز نوآوری مؤسسه علوم و فنون کیش افزود: در حال حاضر این مرکز علاوه بر بحث تأمین محل کار برای این شرکت‌ها، می‌تواند خدمات مشاوره‌ای نیز در خصوص أخذ مجوز دانش‌بنیان، دریافت تسهیلات و حوزه تجاری‌سازی محصولات به آنان ارائه دهد.‎

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی تکواندو در کرج
  • فرمول یک | شب باشکوه لندو نوریس؛ اولین قهرمانی راننده انگلیسی در گرندپری میامی رقم خورد
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه