Web Analytics Made Easy - Statcounter

درخشان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در فصل تابستان شاهد حضور انبوه مسافرانی از سراسر کشور به ویژه استان های جنوبی است، گفت: در مدت زمان اجرای نمایش های رضوی مردم و گرشگران استقبال خوبی از «تئاتر خیابانی رضوی» از خود نشان داده اند.

«امین درخشان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: از 13 خرداد ماه همزمان با میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) تا روز میلاد امام رضا (علیه السلام) به عنوان «دهه کرامت» برنامه هایی در همه شهرستان های استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این اداره کل برای گرامی داشت ایام «دهه کرامت» برنامه «شب های فرهنگ رضوی» را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه در قالب این برنامه های موضوعی جشنواره رضوی، یعنی «تئاتر خیابانی و شعر رضوی» در شهرستان ها اجرا می شود، اضافه کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز «جشن های مردمی» دهه کرامت را با محوریت کانون ها برگزار می کند.

 

درخشان یادآور شد: جشنواره «شب های فرهنگ رضوی» از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) است که به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

این مسئول اطلاع رسانی ادامه داد: در قالب این جشنواره «شب های فرهنگ رضوی» یک سری برنامه های ترکیبی به ویژه در مکان های تفریحی مرکز استان که در این ایام گردشگران بسیاری به شهر یاسوج سفر می کنند، برگزار می شود.

 

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این برنامه ها شامل جشن و سرور، تئاتر خیابانی با موضوع «فرهنگ رضوی» و «شب شعر رضوی» است.

درخشان گفت: امسال برنامه های جشنواره رضوی با محوریت استانی برگزار می شود و قرار بود که در مرکز استان برگزار شوند، ولی تصمیم گرفته شد با توجه به «دهه کرامت» همه مردم بتوانند از این برنامه ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق سردسیری در فصل تابستان شاهد حضور انبوه مسافرانی از سراسر کشور به ویژه استان های جنوبی است، گفت: در مدت زمان اجرای نمایش های رضوی مردم و گرشگران استقبال خوبی از «تئاتر خیابانی و شعر رضوی» از خود نشان داده اند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت مسجد زلزله مسجدسلیمان دهه کرامت در فارس شیراز هلال احمر اردبیل قم استقبال فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایش تئاتر دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج