Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@17:24:45 GMT

اهداء ۱۴ جهیزیه به ۱۴ زوج جوان در شهرستان اندیمشک

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۱۸۶

اهداء ۱۴ جهیزیه به ۱۴ زوج جوان در شهرستان اندیمشک

مسئول موسسه خیریه مریم عذرا شهرستان اندیمشک، از اهدای ۱۴ جهیزیه به ۱۴ زوج جوان به همت این موسسه و با همکاری بنیاد کرامت امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی خبر داد.

«شهلا سهرابی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، اظهار کرد: 14 جهیزیه به 14 زوج جوان توسط موسسه خیریه مریم عذرا شهرستان اندیمشک با همکاری بنیاد کرامت امام رضا (ع) و آستان قدس رضوی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این جهیزیه ها در جشنی با حضور مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان در کانون شهید مطهری، به زوج ها اهدا شد، افزود: این جهیزیه ها با همکاری بنیاد کرامت امام رضا (ع) و خیرین شهرستان اندیمشک تهیه شد.

 

مسئول موسسه خیریه مریم عذرا شهرستان اندیمشک، اضافه کرد: این موسسه خیریه از سال 87 فعالیت های خود را در سه بخش خدماتی، حمایتی و فرهنگی مذهبی برای بانوان آغاز کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و 200 نفر تحت پوشش این موسسه هستند، عنوان کرد: این موسسه دارای مجوز رسمی فعالیت از اداره اماکن و اداره بهزیستی است و با تمام ادارات مربوطه شهرستان همکاری می کند.

 

سهرابی، در پایان خاطر نشان کرد: در طول سال بسته های حمایتی در اختیار افرادی که تحت پوشش این موسسه خیریه هستند، اهدا می شود.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت دهه کرامت در فارس زلزله مسجدسلیمان شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ روز حضرت شاهچراغ ع حضرت شاهچراغ ع اهدا جهیزیه دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه

وریا محمدی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های حمل و نقل بار و مسافر به صورت مستمر توسط اداره راهداری جهت بررسی و روند صدور بارنامه و صورت وضعیت صورت می‌گیرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قروه افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ شرکت حمل و نقل کالا و یک شرکت مسافربری پلمب شدند.

وی گفت: در جریان بازدید‌های به عمل آمده ۶ شرکت متخلف دیگر نیز به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

محمدی ضمن اشاره به فعالیت ۱۴ شرکت حمل و نقل کالا و سه شرکت حمل و نقل مسافر در این شهرستان، یادآور شد: در سال گذشته ۱۶۷ هزار و ۹۳۲ بارنامه حمل کالا از مبدا شهرستان قروه صادر شد و میزان ۲۰ هزار و ۵۵۰ تن جابه‌جایی کالا به ثبت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر