Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرماندار ایذه گفت: چهارشنبه هفته گذشته و همزمان با آغاز دهه کرامت و ترویج فرهنگ ایثار اسماعیل مسیح‌گل هنرمند و فعال فرهنگی بوشهری در حمایت از اهداگران عضو، رکاب زنی فاصله شهر بوشهر تا شهر ایذه را آغاز کرد.

مجاهد مقصودی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این فعال فرهنگی در مدت هفت روز مسیر بوشهر تا ایذه را با دوچرخه طی کرد و امروز با استقبال جمعی از مردم و مسئولان وارد ایذه شد، وی این سفر را با شعار "انسان دوستی و بخشش زندگی دوباره به همنوع" آغاز و در طول این مسیر از شهرهای گناوه، دیلم، بهبهان، رامهرمز، هفتکل، باغملک عبور کرد و به ایذه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصودی گفت: مسیح‌گل شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه بلوطیکا ایذه حضور پیدا کرد تا یاد و خاطره حسین مولایی نویسنده فقید ایذه‌ای که با اهدای عضو به چندین نفر عمر دوباره بخشید را زنده نگه دارد.

به گزارش ایرنا، در آیین پایانی جشنواره داستان کوتاه بلوطیکا در ایذه از اسماعیل مسیح گل و خانواده مرحوم حسین مولایی تقدیر شد.

حسین مولایی تابستان پارسال در مسیر روستای پرچستان به ایذه دچار سانحه رانندگی و در پی آن به مرگ مغزی دچار شد، خانواده این مرحوم با رضایت کامل اعضای بدن فرزند خود را به نیازمندان اهدا کردند.

مردم شهرستان ایذه در اهدای عضو بین سایر شهرستان های خوزستان پیشتاز هستند.از ابتدای پارسال تاکنون ۶ مورد اهدای عضو شهروندان ایذه‌ای به ثبت رسیده است.

۹۴۳۴ / ‏‬ ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دیلم ایرنا بهبهان گناوه رامهرمز ایذه خوزستان هفتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد

رزما (جمعیت رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی) با صدور اطلاعیه‌ای لیست ۱۶ نفره خود را برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در تهران را به شرح زیر منتشر کرد:

۱-محمد سراج

۲- بیژن نوباوه

۳- علیرضا سلیمی

۴- غلامحسین رضوانی

۵- زهره سادات لاجوردی

۶- حسین صمصامی

۷- زهره طبیب زاده

۸- مجتبی زارعی

۹-حسین نجابت

۱۰- مجتبی رحماندوست

۱۱- پیمان فلسفی

۱۲- ابوالفضل ظهره‌وند

۱۳-محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۱۴- حسن خجسته باقرزاده

۱۵- مهدی عسگری

۱۶- علی اصغر پورمحمدی

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • بدهی‌های آب و فاضلاب استان بوشهر پرداخت شد
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • سوگواری بوشهری‌ها به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع)