Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد ابراهیمی مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان برگزاری دوره‌های آموزشی در این شهرستان گفت: به منظور ترویج سیره اهل‌بیت (ع) و آشنائی بیشتر نوجوانان و جوانان با قرآن و احکام و خاندان و اهل‌بیت پیامبر اسلام (ص) و همچنین با هدف پرورش نیروی‌های آگاه و توانا در این راستا، دوره آموزشی قرآن، احکام و مداحی به همت مؤسسه فرهنگی بین الحرمین در شاهرود برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه فرهنگی بین الحرمین اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی از اول تیرماه الی اول مهرماه و در دارالقران امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌گردد.
ابراهیمی در پایان یادآور شد: به پذیرفته شدگان این دوره‌های آموزشی گواهینامه‌ای جهت حضورو قبولی دوره‌ها از سوی این مؤسسه فرهنگی اعطا می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شاهرود موسسه بین الحرمین شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: این دوره از مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد و شهرستان میناب قهرمان مسابقات، ناحیه دو بندرعباس نایب قهرمان و شهرستان بندرلنگه عنوان سومی راکسب کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در بستک

این مسابقات از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز و روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به پایان رسید.

در پایان مسابقات به مناسبت هفته معلم از تمام بازیکنان و عوامل برگزاری با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان