Web Analytics Made Easy - Statcounter

تخت روانچی گفت: گفت برای تضمین تداوم و اثربخشی بهتر اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر، دنیا باید به ایران کمک کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مجید تخت روانچی» که در شورای امنیت این سازمان درباره ارتباط تروریسم و جنایات سازمان یافته فراملی سخنرانی می‌کرد، گفت: علیرغم داشتن انگیزه‌ها و روش‌های متفاوت، اثرات فعالیت تروریست‌ها و جنایتکاران سازمان یافته شبیه هم است: اختلال مطلق و تخریب فراگیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل ادامه داد: ایران هم قربانی فعالیت تروریست‌ها و جنایتکاران سازمان یافته فراملی بوده و هم پیشگام مبارزه با آنان است. به عنوان مثال، تاکنون ۱۷ هزار و ۱۶۱ نفر شهروند ایرانی، از جمله رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر، رئیس قوه قضائیه، معاون ستادکل نیروهای مسلح، ۲۷ نماینده مجلس و چهار دانشمند هسته‌ای ما توسط تروریست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

 

او همچنین با اشاره به اینکه منافقین که مسئول ترور بیش از ۱۲ هزار غیرنظامی ایرانی هستند، امروزه نه تنها تحت حمایت مالی برخی کشورهای منطقه و حمایت برخی کشورها از جمله در اروپا قرار دارند، بلکه آمریکا نیز با خارج کردن آنها از فهرست گروه‌های تروریستی، به اعضای آن امان داده و جامعه اطلاعاتی این کشور با همکاری تنگاتنگ آنها مشغول توطئه برای اخلال و تخریب در ایران است.

 

وی با یادآوری تهدیدات ناشی از گروه‌های تروریستی، به کمک‌های کشورمان به عراق و سوریه در مبارزه با گروه تروریستی داعش، که به درخواست آنها صورت گرفته، اشاره و از آن به عنوان یکی از مصادیق برجسته فعالیت‌های ایران در مبارزه با تروریسم یاد کرد.

 

نماینده کشورمان همچنین می‌گوید نقش برجسته ایران در مقابله با قاچاق مواد مخدر نیز در سطح جهانی مورد شناسایی قرار گرفته است. مثلاً طبق گزارش جهانی سال ۲۰۱۹ درباره مواد مخدر، بیش از ۳۹ درصد کل کشفیات مواد مخدر در جهان در سال ۲۰۱۷ توسط ایران صورت گرفته و بر این اساس کشورمان رتبه نخست را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

 

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته ۳۸۱۵ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر شهید و بیش از ۱۲ هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

 

روانچی گفت: برای تضمین استمرار اقدامات ایران در مبارزه با مواد مخدر، دنیا باید بدون پیش شرط، تبعیض و ملاحظات سیاسی به ایران کمک کند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت زلزله مسجدسلیمان دهه کرامت در فارس شیراز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع شاهچراغ حجت الاسلام ارزانی مسجد تخت روانچی آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند