Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:56:05 GMT

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۲۳۹

جشن زیر سایه خورشید در یزد برگزار شد

این مراسم در فضایی معنوی همراه با مولودی خوانی، ذکر فضایل و مناقب امام رضا (ع) توسط تعدادی از خادمان آن امام همام و بیان خاطره گویی از حضور زائران آستان قدس رضوی برگزار شد.

در ادامه افراد حاضر در این مراسم دست در دست هم دعای وحدت را قرائت و بر همدلی و همبستگی خود در راستای اهداف اسلام و مسلمانان تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنرانی در خصوص اهمیت دهه کرامت و نقش وحدت بین مسلمانان برای مقابله با اهداف استکبار جهانی از دیگر بخش های این مراسم بود.

خادمان علی بن موسی‌الرضا (ع) نیز با حضور در منزل یکی از علمای اهل سنت از وی عیادت کردند و پیام مهر و دوستی شیعیان را همراه با هدیه تبرکی از آستان قدس رضوی به وی اهدا کردند.

۳۱۳ برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می شود.

استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد و عمده افراد اهل سنت ساکن منطقه شهروندان خارجی خصوصاً افغان هستند.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشن یزد دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد

مراسم تشییع و خاکسپاری بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نادر کاشانی بازیکن پیشین تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته (چهارشنبه) با حضور شماری از پیشکسوتان، رئیس فدراسیون بسکتبال و مدیر روابط عمومی صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

مرحوم نادری در بازی‌های آسیایی، 66، 70 و 74 و جام ملت‌های 73 عضو تیم ملی بسکتبال ایران بود که متاسفانه روز سوم اردیبهشت درگذشت.

 مراسم ختم جمعه 7 اردیبهشت از ساعت 10 الی11:30 در مسجدالرضا میدان نیلوفر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • همه اقوام کشور با وحدت کامل برای اقتدار نظام اسلامی شجاعانه ایستاده‌اند
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد