Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@17:01:56 GMT

کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در جم

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۳۲۲

کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در جم

فرمانده انتظامی شهرستان جم از کشف ۲۸ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش «جنوب نیوز»؛ سرهنگ سید علی مهدیان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و انبار دستگاه‌های بیت کوین (تولید ارز دیجیتال) در خانه باغی واقع در یکی از روستا‌های شهرستان جم، موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بازرسی از این محل، ۲۸ دستگاه بیت کوین قاچاق کشف شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌ها را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ مهدیان یادآور شد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان جم از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید