Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پوران زارع، عضو تیم ملی والیبال بانوان، درباره شرایط تیم ملی پیش از حضور در تورنمنت اسلوونی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه در این مدت چند مرحله اردو برگزار شده که در شرایط خوبی بوده و تقریبا به مرز آمادگی لازم نزدیک شدیم. در حال حاضر تورنمنت اسلوونی و کرواسی را در پیش داریم که قطعا حضور در این رقابت‌ها می‌تواند ما را به آمادگی مد نظرمان نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره تیم‌های حاضر در این دو تورنمنت نیز گفت: 24 تیم اعلام آمادگی کردند ولی هنوز گروه‌بندی‌ها مشخص نیست. انجام دادن بازی‌های تدارکاتی با کشورهای خارجی مهم است که شرایطش فراهم شده امیدوارم بتوانیم تمرینات خوبی را در آنجا سپری کنیم و نقاط ضعف و قوت‌مان را خوب شناسایی کنیم.

زارع درباره حضور لژیونرها در تیم ملی اظهار کرد: قطعا حضور بازیکن‌هایی که در لیگ‌های خارجی بازی می‌کنند می‌تواند کمک حال تیم باشد. خوشبختانه در حال حاضر ما سه لژیونر در کنارمان داریم که هم از نظر فنی به تیم کمک می‌کنند و هم باعث ایجاد انگیزه در سایر بازیکنان می‌شوند.

او در پایان درخصوص مرحله نخست جام ملت‌ها نیز افزود: این مسابقات قرعه‌کشی شده و با کشورهای کره‌جنوبی و سنگاپور همگروه هستیم. کره که در والیبال بانوان صاحب سبک است و والیبال شناخته شده‌ای دارد. سنگاپور هم رقیب کوچکی برای ما نیست ولی ما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی را که همه دنبال آن هستیم را کسب کنیم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی رقابت والیبال برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم