Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر،  «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا، در حساب کاربری خود در توئیتر با اشاره به قرار گرفتن نام ۳ شهروند لبنانی مرتبط با حزب الله در فهرست تحریم های آمریکا، مدعی شد: این تحریم‌ها علیه مقامات ارشد حزب‌الله بخشی از تلاش آمریکا برای مقابله با نفوذ فاسد حزب‌الله در لبنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خارجه آمریکا همچنین در ادامه از همپیمانان آمریکا خواست تا نام حزب‌الله لبنان را به طور کامل در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهند.

پیش از این وزارت خزانه‌داری آمریکا از قراردادن نام ۳ لبنانی مرتبط با حزب‌الله لبنان در فهرست تحریم‌های خود خبر داده بود. این اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در شرایطی صورت گرفته که ۲ نفر از افراد تحریم شده شامل «امین شری» و «محمد رعد» از اعضای پارلمان لبنان هستند.

تا کنون بیشتر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه و آلمان مخالفت خود را با قرار دادن نام حزب الله لبنان در فهرست گروه‌های تروریستی اعلام کرده‌اند.

اقدام آمریکا در مورد حزب الله لبنان در حالی است که این حزب به عنوان حزبی سیاسی در لبنان فعال است و برخی اعضای کابینه این کشور از حامیان و اعضای حزب الله به شمار می‌روند و براین اساس آمریکا با اقدام اخیر خود در واقع بخشی از دولت لبنان را مشمول تحریم قرار داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آلمان امور خارجه آمریکا حزب الله فرانسه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.   طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.   از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

 

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: دشمن قدرت حزب‌الله را دست‌کم نگیرد
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله تحریم کرد
  • آمریکا پنج فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • حمله حزب الله لبنان به مقر سربازان صهیونیست + فیلم
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • آمریکا ۵ فرد و ۲ نهاد را در ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد ؛ ۲ صرافی و ۲ شرکت در لبنان و امارات
  • ظریف: اسرائیلی‌ها به آمریکایی‌ها هم لگد زدند | اسرائیل به هیچ کس رحم نکرد | آنانکه دل‌شان برای آمریکا لک می‌زند باید بدانند آمریکا چه کرد
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • دانش‌آموزان باید بدانند چرا ایران حاضر به ایجاد روابط با برخی کشورها و دولت‌ها نیست