Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@17:50:56 GMT

گاندو عملکرد نظام را زیر سؤال برد!

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۸۵۶

گاندو عملکرد نظام را زیر سؤال برد!

سریال «گاندو» بیشتر تخیلی بود تا واقعی؛ این سریال براساس پروژه نفوذ ساخته شده بود، در حالی که احتمال نفوذ در دولت پنهان به دلیل قدرت برتر آن بیشتر است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه ایران در یادداشتی به قلم علی مطهری نماینده تهران در مجلس، نوشته است: امریکا، انگلیس و اسرائیل که معمولاً مبدأ ارسال نفوذی یا جاسوس هستند می‌دانند که معمولاً دولت‌ها در ایران قدرت تعیین کننده نیستند و قدرت تأثیرگذار در جای دیگری است؛ لذا احتمال نفوذ در نهاد‌های حکومتی و نیرو‌های مسلح بیشتر از احتمال نفوذ و جاسوسی در دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سریال «گاندو» در واقع رهبری را هم زیر سؤال برده است، چون این گونه تصمیمات و آزادی این گونه افراد بدون اطلاع ایشان انجام نمی‌شود. اگر آزاد شدن جیسون رضائیان آن گونه که سریال بر آن تأکید دارد صرفاً برای دریافت پول‌های بلوکه شده بوده است، پس تکلیف مجازات جاسوس چه می‌شود؟ و اگر از اول برای معامله بازداشت شده بوده قبح بیشتری دارد و با اصول اخلاقی اسلام سازگار نیست.

این سریال غیر از اینکه عملکرد نظام را زیر سؤال برد، با توجه به اینکه اختلاف میان بخش‌های نظام ایجاد کرده پخش آن در شرایط امروز صلاح نبود، چرا که امروز باید صدای واحد از کشور شنیده شود. من این اقدامات را افراطی و دنباله اقدامات کسانی می‌دانم که مصمم بودند برجام اجرا نشود و آنقدر کارشکنی کردند تا به هدف‌شان رسیدند و زمینه خروج ترامپ از برجام فراهم شد. اگر آن بخش از نظام مصمم به اجرای برجام بود، امروز سرنوشت کشور چیز دیگری بود. امروز هم این افراد به جای آنکه رفتارشان را تغییر دهند همان راه را ادامه می‌دهند و توجهی به منافع ملی و آرمان‌های انقلاب ندارند.   منبع: روزنامه ایران

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سریال گاندو علی مطهری نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش مردم دنیا به ویژه دانشجویان در سراسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه به همراه دارد.

علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به مردم غزه بیان کرد: جنگ ترکیبی که رژیم غاصب صهیونیستی با مشارکت آمریکا علیه مردم فلسطین راه انداخته، مدت هاست ادامه یافته و متاسفانه شاهد کشتار جمعی مردم غزه هستیم و متاسفانه کشورهایی که مدعیان حقوق بشر بودند هیچ حرکتی برای توقف این جنایت انجام ندادند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهد انهدام امپراطوری رسانه غرب هستیم، اظهار کرد: امروز بشریت احساس مسئولیت می کند. اتفاقات خاصی که در دانشگاه های دنیا رقم خورده و دانشجویان در جهت حمایت از مردم فلسطین به پا خاسته اند، به نوعی منحصر به فرد است.

حدادی گفت: این خیزش دانشجویی در سراسر دنیا پیام سنگینی را برای نظام سلطه به همراه دارد. اطلاع رسانی و روشنگری مسئله مهمی است. امروز ملت های دنیا بیدار شده اند.

نماینده مردم طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره راهکارهای نگه‌داشت مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان، تصریح کرد: برای اینکه مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول دنیا حفظ شود، قطعا نیازمند حمایت همه جانبه از سوی مردم دنیا است. سران کشورهای اسلامی نیز باید حمایت لازم را از مردم فلسطین داشته باشند.

حددی در پایان خاطرنشان کرد: امروز محور مقاومت نسبت به گذشته قوی تر شده است. پیروزی بزرگ در پیش است که به نابودی رژیم صهیونیستی خواهد انجامید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باید برای اعتلای عزت ملی خودباوری را سرلوحه قرار دهیم/ اصفهان قطب صنعت هسته‌ای ایران است
  • محمد حسین صفار هرندی: اختلاف داخلی زمینه‌ساز نفوذ دشمن است
  • واکنش معنادار امباپه به سؤال بدموقع یک خبرنگار + فیلم
  • امروز روز جهانی خَر است!
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • حدادی: خیزش دانشجویان در حمایت از مردم فلسطین پیام سنگینی برای نظام سلطه دارد
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم