Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:09:07 GMT

افتتاح دفاتر استانی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۴۸۹۶۴

افتتاح دفاتر استانی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت

نوری از افتتاح دفاتر استانی جبهه رفاه پیشرفت و عدالت خبر داد و گفت: در آینده نزدیک دو استان قم و اردبیل نیز به فهرست دفاتر استانی این جبهه افزوده می شوند.

«محمدجواد محمدی نوری» در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد آخرین اخبار از جبهه رفاه پیشرفت و عدالت گفت: در طول هفته گذشته با تصمیم شورای مرکزی تصمیم بر افتتاح دفاتر استانی گرفته شد که اولین استان، افتتاح دفتر استان مرکزی به نام امام خمینی (ره) بود که با تعصی از اندیشه های امام گشایش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل جمعیت جوانان انقلاب اسلامی اظهار کرد: این استان به عنوان اولین استانی که جبهه رفاه و پیشرفت و عدالت رسما در آن آغاز فعالیت می کند. همچنین نمایندگانی از سوی جبهه نیز انتخاب شدند و هیات رییسه استان مرکزی هم تعیین شد.

 

دبیر اول جبهه پیشرفت رفاه و عدالت افزود: بعد از استان مرکزی در استان خراسان رضوی نیز دفتر جبهه پیشرفت رفاه و عدالت گشایش شد و پس از آن استان گیلان بعنوان سومین استان در لیست دفاتر استانی این جبهه قرار گرفت.

 

بازرس سابق خانه احزاب ادامه داد: همچنین در چند روز گذشته نیز شاهد گشایش دفتر این جبهه در استان تهران بودیم. تهران به عنوان چهارمین استان با حضور نمایندگان احزاب وابسته به این جبهه  و رییس  و اعضای جبهه پیشرفت رفاه و عدالت شروع به کار کرد.

 

وی گفت: اولین جلسه استان تهران با حضور دبیر اول برگزار شد و موضوع این جلسه انتخابات پیشرو و مباحث مربوط به آن است.

 

نوری اظهار کرد: دو استان دیگر نیز در  لیست گشایش دفاتر استانی این جبهه قرار دارند که عبارتند از استان اردبیل و قم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت حجت الاسلام ارزانی جشن های دهه کرامت اردبیل خراسان جنوبي نماز حرم مطهر حضرت شاهچراغ ع زلزله مسجدسلیمان مسجدسلیمان جبهه رفاه عدالت و پیشرفت دفاتر استانی احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است

آفتاب‌‌نیوز :

محسن کریمی، معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: در حاشیه اجلاسیه بانک توسعه اسلامی در عربستان، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشور‌های مختلف گفتگو کنیم. 

وی افزود: در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش‌هایی برای آزادسازی برخی منابع ارزی مسدود شده ایران در برخی کشور‌ها صورت پذیرفت که در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه استانی روایت پیشرفت در ایلام برگزار می‌شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • بانک مرکزی: گشایش‌هایی در پیش است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ویدیو/ وقف دانش‌بنیان به دنبال پیشرفت علم و رفاه مردم است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند