Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کشتی ایران مدتهاست درگیر حواشی و اتفاقاتی شده که گویا به جز برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون، پایانی ندارد. از روزی که رسول خادم از ریاست فدراسیون استعفا کرد و حمید بنی تمیم به عنوان سرپرست موقت، سکاندار فدراسیون شد و از روزی که بنی تمیم هم جای خود را به بهروز نعمتی داد، داستان پر فراز و نشیب مدیریت بر ورزش اول کشورمان آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مدتی است بازار شایعات پیرامون رد یا تایید صلاحیت کاندیداهای نامدار و اصلی انتخابات نیز مطرح شده که این روند نیز با تعلل وزارت ورزش و عدم شفاف سازی و روشنگری، موج تازه ای را در حاشیه سازی و تخریب چهره‌ها بوجود آورده است.

بلاتکلیفی علیرضا دبیر، امیررضا خادم و حتی عباس جدیدی در فرایند تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون مدتی است نقل محافل کشتی شده و این در حالیست که زمان زیادی تا برگزاری مجمع باقی نمانده و هیچکدام از مسئولان و متولیان ذیصلاح نیز توضیح قابل قبولی در این خصوص ارائه نمی کنند.

با توجه به این وضعیت، هر رفتار و واکنشی از سوی این کاندیداهای مطرح نیز زیر ذره بین قرار دارد و حتی رفت و آمد آنها به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم می‌تواند سوژه تازه ای به دست شایعه سازان دهد. بطوریکه هر روز اخبار تازه اما غیر رسمی از تایید یا رد هر کدام از این کاندیداها به گوش می‌رسد و همین احتمالات باعث شده حامیان و مخالفان این کاندیداها هم به گونه‌ای غیرمتعارف و بی سابقه در برابر یکدیگر صف آرایی کنند.

هر چند صبح اسامی اعضای مجمع فدراسیون کشتی برای حضور در رای گیری و انتخاب رئیس جدید اعلام شد، اما انتشار این لیست هم برای پایان دادن به شایعات مخرب کنونی کافی نیست و وزارت ورزش باید هر چه سریع‌تر تکلیف رقبای انتخابات و صلاحیت آنها را مشخص کند.

در این بین حتی تازه‌ترین واکنش یک مقام مسئول وزارت ورزش به وضعیت تایید صلاحیت کاندیداهای کشتی هم کمکی به کاهش حجم شایعات و حواشی اخیر نکرد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در حاشیه برگزاری مجمع فدراسیون وزنه برداری در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: «تعدادی از کاندیداها هنوز احراز صلاحیت نشدند و در حال بررسی هستند. البته این موضوع بدان معنا نیست که صلاحیت آنها رد شده باشد. در گذشته هم مواردی بوده که برخی افراد در فاصله کوتاهی قبل از انتخابات، تاییدیه گرفتند و توانستند در انتخابات شرکت کنند. به دوستانی هم که صلاحیت آنها برای حضور در انتخابات احراز و تایید شده اعلام کردیم می‌توانند برنامه‌های خود را تدوین و آغاز کنند. مطمئناً آن دوستانی هم که هنوز صلاحیتشان احراز نشده، برنامه‌های ویژه ای برای ارائه دارند.»

به هر حال روند کنونی و ادامه سکوت وزارت ورزش، گویای پروسه چانه‌زنی و پیگیری کاندیداهایی است که همچنان با جدیت بدنبال تایید صلاحیت هستند و قصد دارند به عنوان اصلی‌ترین گزینه ریاست کشتی از قافله انتخابات جا نمانند.

کد خبر 4661908 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی انتخابات فدراسیونها علیرضا دبیر امیر رضا خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد

پس از ماه‌ها بلاتکلیفی در فدراسیون فوتبال اسپانیا، سرانجام به صورت رسمی رئیس این سازمان معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون فوتبال اسپانیا امروز (جمعه) پدرو روچا را به عنوان رئیس جدید این سازمان و جانشین لوئیس روبیالس، معرفی کرد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا از ماه سپتامبر سال گذشته در پی ماجرای رسوایی اخلاقی لوئیس روبیالس و استعفای او؛ به صورت موقت توسط روچا اداره می‌شد تا اینکه انتخابات میان دوره ماه می برای معرفی رئیس جدید برگزار شود اما به دلیل اینکه جز روچای 69 ساله شخص دیگری برای شرکت در این انتخابات نامزد نشده بود، او با حمایت اکثریت اعضای مجمع فدراسیون زودتر از موعد مقرر به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب شد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

انتخاب روچا به عنوان رئیس جدید فدارسیون فوتبال اسپانیا، پس از ابراز نگرانی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از وضعیت موجود وگمانه‌زنی‌ها درباره احتمال محرومیت نمایندگان باشگاهی و ملی این کشور به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال صورت گرفته است.  

دوره ریاست رسمی روچا بر فدراسیون فوتبال اسپانیا کوتاه و تنها سه ماه خواهد بود (تا زمان برگزاری انتخابات عادی بعدی ریاست فدراسیون) اما همین هم برای نجات پیدا کردن نمایندگان فوتبال اسپانیا از محرومیت‌های فیفا و یوفا کافی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد