Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز اسودی صبح چهارشنبه در نشست کارگروه رونق تولید استان سمنان در استانداری با بیان اینکه پرونده ۱۹۹ واحد تولیدی متقاضی در بخش‌های صنعتی و معدنی و همچنین دامداری و کشاورزی برای دریافت تسهیلات در بانک‌های عامل استان در دست بررسی است، تاکید کرد: در صورت تصویب، این واحدها ۸۲۰ میلیارد تومان وام را دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای طرح رونق تولید تا کنون ۷۹۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان ۸۸۰ میلیارد تومان وام را دریافت کرده‌اند که این میزان ۸۰ درصد تمام تعهدات استان سمنان در بحث رونق تولید است.

رفع مشکلات ۷۵۹ واحد تولیدی در استان سمنان

دبیر کارگروه رونق تولید استان سمنان گفت: این کارگروه در بخش رفع موانع تولید تا کنون مشکلات ۷۹۵ واحد تولیدی را بررسی و برای رفع موانع یک هزار و ۸۰۰ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است.

اسودی در ادامه بیان کرد: از شهریور ۹۷ تا کنون، دو هزار و ۱۶۴ واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید شده‌اند که خوشبختانه این امر توانسته در اشتغال استان نیز تاثیر خوبی داشته باشد.

وی افزود: درخواست متقاضیان تسهیلات رونق تولید در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی استان ذیل کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده که تا کنون پرونده یک هزار و ۳۱۶ واحد به ارزش بیش از ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

کد خبر 4662829

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان طرح رونق تولید سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۴۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکل دو واحد تولیدی مربوط به بازپرداخت تسهیلات بانکی بود که به شرط ادامه کار واحد‌ها و حفظ کارگران و رعایت شرایط بیمه با امهال بیمه آنان موافقت شد.

 حسن زاده گفت: مدیریت پسماند بعد از تصفیه و دریافت پروانه ساخت نیز مشکل دو واحد تولیدی دیگر بود که برای رفع آن با کمک دستگاه‌های مرتبط راه حل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی